Prikaži sporočila

Tu lahko vidiš vidiš vsa sporočila člana v tebi dovoljenih forumih.


Sporočila - Andre

Strani: [1] 2 3 ... 37
1
Tekmovanja / Odg: 2016 WCS Global Finals
« dne: November 06, 2016, 18:20:59 »
ayy lmao 2016, terrans still winning tournaments

2
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: December 05, 2015, 22:54:30 »
+100 prestige points, soon bugatti for VonComet.

Jst sm osebno razočaran nad organizacijo, ker je JJ organizator. Spremenil bi organizatorja, imo muxen #1

3
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: December 04, 2015, 00:17:09 »
Andre.102  :protoss:

4
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: December 04, 2015, 00:03:31 »
Meh, škoda :D

To bi bil lahko next lvl micro. Speed prism + disruptor ~_~

5
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: December 04, 2015, 00:00:10 »
Mal sem igral LotV pa se mi zdi 10x bolj fun kot včasih.

Game velik hitrejši, dost več multitaskinga pa glede na to, da ma vsaka rasa zdej zlo močn AOE se lah kr dobr defenda deathballe. Še zmer folk dost deathballa sam verjtn zto k sm scrub-tier.

Also, kdo ve če lahko z disruptorjem ustrliš projektil - > poberš s prizmo - > projektil kontroliraš medtem ko je disruptor v prizmi? V vsakmu primeru se mi zdijo disruptorji ko reaverji v BW, much fun much random very boom.

6
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #10
« dne: September 20, 2015, 15:26:52 »
Eh eh come on.

Jst pa Thor tud že nisva igrala kšne 1let+ al pa še več  :D

7
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #10
« dne: September 20, 2015, 11:21:18 »
Andre#102  :random:

Also, JJ dej se prjav ne bit pussy!!

8
Splošno / Odg: Legacy of the Void BETA pogovori
« dne: Junij 25, 2015, 13:43:17 »
Jao, jst sm tud beto dobu. Ponavad si vsaj mail dobu al neki, zdej se ti pa sam pojav v klientu. Zzz.

Če je kej dost ljudi bi lah kkšn koth usekal, ladder igrt smrdi :D

9
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #7
« dne: December 19, 2014, 16:26:46 »
 :random: Andre.102

upam daj še zmer ista cifra gg

PRIJAVLJEN

10
Novice / Odg: Predstavljen Legacy of the Void
« dne: November 10, 2014, 22:14:54 »
Čeprav novi dodatk zgleda zanimiv, še vedno ne vem kako mislijo combat micro povečati? Z dodajanjem micro enot ne bo šlo, moral bi core engine spremeniti.

Še vedno bojo deathball fighti kjer je vsega skupaj konc v 30s. ;_;

11
Čvek / Odg: Brez zavor
« dne: Marec 22, 2014, 19:08:29 »
Ne pozabit na 2vs2!

Dirus pa Sopt sta za čase early-mid WoL bla konstantno top5 team na svetu pa večkrat #1. Najbolj impresivno je blo da sta igrala macro-focused, medtem k so vsi mass cheesal takrat v 2vs2.

12
Igre / Odg: Ekipa in igralec leta 2013
« dne: December 31, 2013, 16:34:00 »
Jst tud ne spremljam LoL, definitivno je Starbuck do sedaj največ dosegel v gamingu kar se Slovenije tiče.

Ne pozabit, da je SC2 1vs1 game. ~

13
Čvek / Odg: Brez zavor
« dne: Oktober 18, 2013, 17:47:46 »
Blizzardov odgovor na poenostavljeno mehaniko igranja so bili injecti, mule, ter chronoboost.  Problem je kot je Jurch reku, da nimaš neki velik za razmišlat pa ne doda tok igri kot je bilo mišljeno, da bo.

No seveda je spet tle lah debata če je to problem, tko so nardil in tko je.

Sicer pa sej smo že veliko na to temo rekli, dvomim da bo blizzard kakršnekoli spremembe uvedil, ki bi drastično spremenile špil na "boljš". Potrebno bi bilo it spreminjati osnovni dizajn kar je pa preveč ekstremno, da bi se zgodilo.

14
Čvek / Odg: Brez zavor
« dne: Oktober 16, 2013, 17:43:35 »
Pomoje pa noben nima nekih prednosti, ne attacker ne defender.
Striktno gledano je bil v SC1 highground 25% miss mehanika kar je obistvu dalo neko prednost, sam tudi če bi to ali pa pač nekej podobnega prenesli v SC2 ne bi blo neke velike razlike v spopadih.

"Problem" je bolj v osnovi dizajna, v SC1 si mogu biti cel mojstr da si pravilno v neko pozicijo napadu. V SC2 so osnovni manevri pozicioniranja veliko lažji, še zmerej je velik skill da pravilno napadš ampak je veliko manjša razlika med tem če to storiš kot profesionalec ali pa kot neki amater. V BW je bilo pa kot noč/dan kar se tega tiče. Jst bi rekel da obistvu največji bonus defenderja v BW napram SC2 je bilo to da ti v BW ni bilo treba tok v micro dati kot napadalcu in si se lahko na druge stvari več/boljš osredotoču.

15
Tekmovanja / Odg: WCS Europe pogovori
« dne: Avgust 14, 2013, 18:51:20 »
^
+1

Strani: [1] 2 3 ... 37