Prikaži sporočila

Tu lahko vidiš vidiš vsa sporočila člana v tebi dovoljenih forumih.


Sporočila - indigo

Strani: 1 [2] 3 4 ... 96
16
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: Januar 17, 2016, 16:51:23 »
Šala, šala :) ampak ja, težko je. Drugače se strinjam s K5; ful pomembne so v obeh primerih tech enote. Tank in Libi ti omogočita super counter tudi. Kar je zanimivo, je ta fora z več barakami, da lahko škodijo - ker ves ta denar porabljen ne pride do učinka v času, ko defendaš allin. Zato ostali na 1/1/1 do counter attacka, potem pa po expansionih dodaj raxe in vse ostalo.

17
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: Januar 17, 2016, 16:42:21 »

18
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: Januar 10, 2016, 16:13:33 »
Jaz sem proti, ker delanje razlik med ligami še bolj poglobi to brezno in si predstavljam, da je preskok iz gold v platinum potem dosti večji napor in frustracija, ko moraš vse svoje builde in gameplay prilagodit novem tempu. Jaz niti približno ne štekam, kako je lahko to za koga bila dobra ideja.

Se mi zdi, da za res res casual igralce, ki bi imel od tega benefit in jih ne briga platinum liga, obstaja en kup opcij: arkade, coop misije in custom games - povsod lahko nastaviš hitrost. Custom še posebej, če hočeš pravi 1v1 experience.

Da bi pa overall bit počasnejši za vse, pa vidim problem v tem, da bi bil to razkol med 5 let SC2 zgodovine kr naenkrat in bi bilo zelo nenavadno. Vsi so se navadili na to hitrost v tem času...

Zdej če je težava v tem, da je igra prehitra overall, lahko nerfajo damage across the board al pa kake specialne enote, k instakillajo vlke količine supplyja. Ali pa vrnejo začetne workerje malo nazaj, da se človek ogreje v prvih minutah, kar tud ni zanemarljivo. Men bi blo 9 workerjev idealno, recimo.

19
Splošno / Odg: Iščem soigralce
« dne: Januar 06, 2016, 18:10:51 »
Je že:
176.9.196.5:9992
pass: tsserverslo

V eni izmed grup znaš najt koga, ker je za več iger.

20
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: December 05, 2015, 23:17:56 »
Men je blo super; hvala tud casterjem in streamerjem. Mogoče bi predlagu večjo fleksibilnost pr izbiri map za prvo rundo vsakega RoX.

21
Splošno / Odg: LotV multiplayer pogovori
« dne: December 05, 2015, 23:08:33 »
Zato, da je na tretji prej creep in s tem več controla in hitrejši creep spread ven proti nasprotniku.

22
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: December 05, 2015, 20:01:53 »
indigo :zerg: :terran: 2:0 JJ :terran:

23
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: December 05, 2015, 17:44:23 »
Jaz bom igral bolj zaradi same udeležbe, ker sm stuck na laptopu z wireless internetom. :D Ne pozabit, da morate bit od 18:00 do 18:15 na Slovenija chat grupi, da se vas prešteje in naredi bracket!

24
Novice / Odg: Starcraft2.si OPEN #11
« dne: November 29, 2015, 03:07:43 »
indigo #2285

:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :protoss: :protoss: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :terran: :terran: :terran: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :protoss: :protoss: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:
:zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg: :zerg:

Igram kot Random :random:

25
Splošno / Odg: Iščem soigralce
« dne: November 29, 2015, 03:02:37 »
Zinko, še to; če imaš Skype me dodaj (moj nick: pisces_black) in te bom vrgel v skupno chat grupo, kjer nas poskuša bit večina slovencev, ki igramo SC2 (čeprav vsi niso not, nekateri ne uporabljajo Skype, itd..).

Tam boš dobil nekaj sc2 družbe in real time pogovor o sc2 stvareh. Pa tudi morda practice partnerje :D ne pa tudi seksualnih partnerjev, žal. Tisto boš moral v kak klub, recimo Metelkovo, če si iz Ljubljane. Vedno kupi tudi kondome.

26
Novice / Odg: DreamHack ROCCAT LotV Championship
« dne: November 26, 2015, 00:33:23 »
PLACE YOUR BETS BOIS.

Js pravim: Solar 9999:0 vsi ostali.

27
Splošno / Odg: Balance pogovori
« dne: November 23, 2015, 18:23:27 »
V ZvT slabe izkušnje (ampak malo izkušenj!), v ZvP so pa broken as fuck :D tam pa ko jih dobim, zmagam. Mislim da mam 95% win ratio al neki podobnega, mogoče sm proti kakem cheesu spušu.

28
Splošno / Odg: Balance pogovori
« dne: November 23, 2015, 11:58:10 »
Proti men je en tko igral, da je šel po warp prism harassu v phoenixe in pol takoj disruptorje. Phoenixe da je drope denyju in sm mogu še dlje ostat doma, disruptorji pa da pol večje kose vojske ubiješ oz. da vsaj nazaj prisiliš nekoga, medtem ko maš še kak nov warpin available. Phoenixe pomoje ni treba ful neki skos managat, bolj jih mej za to, da bo terran mel manj razlogov, da gre v Liberatorje oz. če gre, da jih lahko pobiješ ob priložnosti.

Zdej disruptorjem se da umikat, ampak ni treba velik, da so vredni. Sploh če kdaj ne gleda in dobiš lucky shot - al pa ko kita adept oz. zealot ball, lahko ustreliš čim dlje čez bio vojsko in ne bo smel kitat nazaj. Mal se igraj s tem - zdi se mi da je disruptor, čeprav mal gimmicky, enota k se jo bojo mogl protossi naučit dobr, al pa bo zelo zelo težko igrat.

29
Splošno / Odg: Balance pogovori
« dne: November 23, 2015, 09:04:33 »
Protoss je v tight spotu trenutno, ja. Če še nisi, poskusi odpirati warp prism na dveh bazah in ga z multitaskom containaj, medtem ko dobiš tech (disruptor + HT, al pa DT + disruptor al pa phoenix + disruptor..)

30
Splošno / Odg: LotV Kampanja
« dne: November 22, 2015, 02:32:50 »
Z vsemi novostmi je, ja. Tud če ne boš multija igral maš zdej recimo "coop misije", igraš s kolegom (ali pa te z random človekom paira na netu), podobno kot tista arkadna igra v SC2 k si mogu zombie wave holdat, če se spomniš. Sam maš več misij, ena izmed njih je da moraš wave vlakov (iz WoL kampanje na Tarsonisu) sesuvat pa holdat baze vzporedno.

Fora teh coop campanj je, da izbereš enga "heroja" izmed šestih (2 na raso), kao commanderja, in vsak ma določene enote in stavbe; nimaš vseh. Recimo Raynor ma bolj bio, Swan pa mech. Pa enote so modified, majo nove upgrade, maš tud kake abilityje k jih usaš na battlefieldu in majo cooldown - vse se razlikuje od "heroja" k ga izbereš (včas je celo na mapi direkt, kot recimo queen Zagara in ma svoje abilityje). Več k igraš, bolj se tist hero/commander levela in dobivaš nove abilityje in pol lahko igraš težji difficulti teh misij.

Uglavnem contenta je kr dost novga, kr pa sumim da ciljaš na singleplayer bolj, sm pa izpostavu to. Čeprav je multi, je ubistvu single - ker so fixne misije z objectivom, sam da igraš v dvoje.

Strani: 1 [2] 3 4 ... 96