Avtor Članek: Brez zavor  (Prebrano 238097 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji Kation

  • Hydralisk
  • Sporočila: 97
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #30 dne: Avgust 09, 2010, 02:49:01 »
js bom pa reku tako, individualen skill requirement pr starcraftu 2 je dost večji kot pa pri WoWu in to se lahko komot primerja (lahko naredim dolg post v čem je starcraft 2 dost bolj zahteven kot wow za posameznega igralca če hočte). Sploh pa ne smeš gledati tukaj na PvE content če hočeš primerjat, gledaš na PvP (aka arena), saj pri PvE postavlja cilje blizzard (aka LK hc brez buffa, ki ga noben ne dela razen tistih ki vidijo to kot nek "dober cilj"), pri PvP pa player sam. Blizzard bi lahko komot naredu en nemogoče overtuned bossa pa bi še vedno bil supereasy za individualno osebo ker več kot 'game mechanic limits' tak ne more delat.

@bold: Spet delas to napako, da hoces primerjat sc2 in WoW. WoW ni, nikoli ni bil in nikoli ne bo 1v1. To je car tega spila, je MMO in ga MORAS spilat z ostalimi in del skilla je to da znas zdrugimi sodelovat in bit uigran. Kakor koli ze, bi vseen rad slisu kaj je tok blazno tezjega pri sc2 v primerjavi z wow pri posameznem igralcu. =]

Kar se tice PvEja se strinjam, da to ni neko hudo merilo, to omenjam ker so mi zakon PvP heroji k pravjo kok je PvE content lahek, ker je itq scriptan in ne vem kaj vse, a failajo ko veliki ko naletijo na tezek encounter, ker jim manjka uigranosti in sinhronizacije =]

Res bi lahko blizzard naredu overtuned encounter, sam js ne govorim o teh (vsi k spilamo wow dlje casa, vemo da so bli end-bossi vedno overtunani in se jih ni dal ubit). Skill (oz bom reku kvaliteta igralca) se vidi takrat, ko je encounter premagljiv in ga od vseh 12 miljonov igralcev (seveda karikiram =P) premaga dobrih 100. Neki bo ze na tem, da stvar ni enostavna.

« Zadnjič urejano: Avgust 09, 2010, 02:58:52 od Kation »

Ni na liniji muxen

  • Administrator
  • Infestor
  • ***
  • Sporočila: 215
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #31 dne: Avgust 09, 2010, 03:22:20 »
Citiraj
Skill (oz bom reku kvaliteta igralca) se vidi takrat, ko je encounter premagljiv in ga od vseh 12 miljonov igralcev (seveda karikiram =P) premaga dobrih 100. Neki bo ze na tem, da stvar ni enostavna.
Ne. Vsakega bossa slejkoprej ubije vsak malo boljši guild, tistih prvih 100 pa ga ubije za to, ker imajo čas takrat, ko ga večina nima. Da PvE igraš na top nivoju pač moraš igrati ob "nehumanem" času, ki si ga večina igralcev ne more privoščiti. Ob releasu expansiona/nove instance si povprečen igralec ne more vzeti par dni oz. celo teden fraj, da ga lahko igra. Srsly, bral sem nek blog od kungena (GMja od ensidie), kako je lvlal v začetku wotlkja, pa je tip celo uporabljal elektrošoke, da ni zaspal. Pač ti top guildi niso sestavljeni iz najbolj naskillanih igralcev, ampak igralcev, ki imajo čas takrat, ko ga povprečen igralec nima in nekaj skilla (vsaj večina bi ga naj imela, čeprav je jasno, da je par imbecilov tudi not). Če bi expansion izšel ob neki humani uri in bi instantno vsi bili najvišji lvl in dostop do instanc, potem bi se skill verjetno bolj pokazal (to bi drugače bilo čisto neumno, samo pravim).

Za razliko v individualnem skillu v PvPju med WoW in SC2 pa si naj nekdo drug vzame čas.

Ni na liniji ArYeS

  • Roach
  • Sporočila: 67
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #32 dne: Avgust 09, 2010, 03:54:35 »
Problem pri WoW pogosto ni težavnost, ampak to da moraš 100 let igrat eno in isto da maš dovolj dober gear za naprej bossa. Pravim za PvE, wow ponuja premalo fun for skill. Skill rabiš prvič končat dungeon in naslednje 30x k morš za Embleme nabirat je pa muka.

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #33 dne: Avgust 09, 2010, 08:54:39 »
Obe igre rabita ogromn skill(seveda če vzamemo PvP pri WoW-u), edina stvar zakaj bi rekel, da je SC2 težji je zato, ker ima manj "luck faktorja".
V WoW-u ne morš vplivati na posamezne crite/resiste/etc, v SC2 pa lahko - pač skoutat morš(fog of war).
Hočem rečti, da imata obe igri nepopolne informacije samo, da v starcraftu jih lahko odkriješ z razliko WoW-ovga RNG-ja.

Sicer pa kar se skill-ceilinga tiče, do 1800-2000rating pridt ni težko rabiš poznati druge klase, svojo klaso in meti dobr gear/class combination.

WoW IMO predvsem potrebuje dober memory, timing in nekej refleksov( sploh če igraš ruga/magea).
Starcraft pa rabi ogromno več stvari, kar že našteto za WoW, mechanical skills, taktično razmišljanje etc.

Saj ima WoW tudi elemente SC-ja ampak so zaradi tako manjšega vpliva zanemarljivi.
Sem mnenja, če ne bi obstajalo addonov/macrotov bi bil WoW pvp veliko bolj skill-ish.

Eno je pa tudi balance, če primerjaš MMO-je pa RTS-je, je MMO skoraj nemogoče balancat zaradi količine informacij in raznolikosti, zato tudi vidiš manj kreativnosti v WoW-u(sicer zdej ko je bil wotlk je bilo več class/spec kombinacij viable v primerjavi s tbc). Nisem igral WOTLK kej preveč ampak v TBC si mel na vrhu rogue/mage/priest, warrior/druid, druid/warlock, rogue/mage... To ti že nekaj pove, da ne prevlada samo skill ampak druge stvari kot je gear in kompozicije klas.

Ni na liniji S7umf

  • Hydralisk
  • Sporočila: 93
  • Đek!
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #34 dne: Avgust 09, 2010, 10:13:30 »
V wowu več časa vložiš, boljši gear maš, boljši si. V sc2 moreš delat pa na skillu ker ni geara ki bi te reševal. Se pa strinjam s tem da je težavnost wowa v organizaciji in ne v skillu igralca. Ker v MMO NI in NIKOLI nebo skilla na ravni igralci. Gre se samo za to kdo več časa vloži da outgeara drugega igralca.

Ni na liniji Kation

  • Hydralisk
  • Sporočila: 97
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #35 dne: Avgust 09, 2010, 10:28:00 »
Citiraj
Skill (oz bom reku kvaliteta igralca) se vidi takrat, ko je encounter premagljiv in ga od vseh 12 miljonov igralcev (seveda karikiram =P) premaga dobrih 100. Neki bo ze na tem, da stvar ni enostavna.
Ne. Vsakega bossa slejkoprej ubije vsak malo boljši guild, tistih prvih 100 pa ga ubije za to, ker imajo čas takrat, ko ga večina nima. Da PvE igraš na top nivoju pač moraš igrati ob "nehumanem" času, ki si ga večina igralcev ne more privoščiti. Ob releasu expansiona/nove instance si povprečen igralec ne more vzeti par dni oz. celo teden fraj, da ga lahko igra. Srsly, bral sem nek blog od kungena (GMja od ensidie), kako je lvlal v začetku wotlkja, pa je tip celo uporabljal elektrošoke, da ni zaspal. Pač ti top guildi niso sestavljeni iz najbolj naskillanih igralcev, ampak igralcev, ki imajo čas takrat, ko ga povprečen igralec nima in nekaj skilla (vsaj večina bi ga naj imela, čeprav je jasno, da je par imbecilov tudi not). Če bi expansion izšel ob neki humani uri in bi instantno vsi bili najvišji lvl in dostop do instanc, potem bi se skill verjetno bolj pokazal (to bi drugače bilo čisto neumno, samo pravim).

Za razliko v individualnem skillu v PvPju med WoW in SC2 pa si naj nekdo drug vzame čas.

Igrat 24/7 ni skill. Kar je Blizzard tud preprecu in vsem end-wing bossom v WOTLKju dal omejeno stevilo poizkusov, ki jih porabis v dveh 4-5 urnih vecerih (kar je dalec od tega da bi blo hardcore) - vcasih je to drzalo, od Ulduarja naprej ne. Prou nic ti ne pomaga ce si vzames dopust, ker je priprava na raid v zadnjih dveh letih pri wowu sla iz nehumanega grindanja vseh materialov in stvari, do 20min/dan da si prpravlen za cel raid. Tko da to majo "tisti ta bolsi" vec casa za delat content nazalost ni vec argument. Se strinjam, da je vcas to bil velik faktor pri tem kdo je prvi ubil bossa in kok hitr so ga ubil, ampak ta cajt je mimo.

To da si prvi do 80 ni skill, ampak fanatizm, to je jasno =D Skill je to, da si po 5ih mescih od izdanega contenta se vedno v 0.01% ljudi, ki so neki dosegl. Ampak spet smo tle pri PvE contentu, ki mogoce ni neko hudo merilo za skill v smislu kot je to pri PvPju.

Citiraj
Problem pri WoW pogosto ni težavnost, ampak to da moraš 100 let igrat eno in isto da maš dovolj dober gear za naprej bossa. Pravim za PvE, wow ponuja premalo fun for skill. Skill rabiš prvič končat dungeon in naslednje 30x k morš za Embleme nabirat je pa muka.

Ne vem kdaj si nazadnje igral wow, ampak men je uspesno ratal opremt alta da je biu ICC25 ready v enm tednu normalnega igranja (~3 urce na dan). Sigurno dobivanje geara predstavlja nek ramp-up time in se to razlikuje od sc2, in nikakor to ni skill, sm pa sigurn da ce bi celmu svetu dal najbolsi gear dostopen se situacija ne bi bistveno spremenila (cisti dokaz za to je Tournament realm). Verjamem, da ti je nabiranje geara mukotrpna zadeva, nisi edini. Men naceloma ni cilj nabirat gear, ampak neki nrdit, pri cemer zravn dobivas gear in stvar postaja lazja, tuki se gre cist za to kaj osebno ti je vsec. V vsakem primeru je to spet PvE, pri PvP gres na TR in teh skrbi nimas =]

Citiraj
Obe igre rabita ogromn skill(seveda če vzamemo PvP pri WoW-u), edina stvar zakaj bi rekel, da je SC2 težji je zato, ker ima manj "luck faktorja".
V WoW-u ne morš vplivati na posamezne crite/resiste/etc, v SC2 pa lahko - pač skoutat morš(fog of war).
Hočem rečti, da imata obe igri nepopolne informacije samo, da v starcraftu jih lahko odkriješ z razliko WoW-ovga RNG-ja.

Sicer pa kar se skill-ceilinga tiče, do 1800-2000rating pridt ni težko rabiš poznati druge klase, svojo klaso in meti dobr gear/class combination.

WoW IMO predvsem potrebuje dober memory, timing in nekej refleksov( sploh če igraš ruga/magea).
Starcraft pa rabi ogromno več stvari, kar že našteto za WoW, mechanical skills, taktično razmišljanje etc.

Saj ima WoW tudi elemente SC-ja ampak so zaradi tako manjšega vpliva zanemarljivi.
Sem mnenja, če ne bi obstajalo addonov/macrotov bi bil WoW pvp veliko bolj skill-ish.

Eno je pa tudi balance, če primerjaš MMO-je pa RTS-je, je MMO skoraj nemogoče balancat zaradi količine informacij in raznolikosti, zato tudi vidiš manj kreativnosti v WoW-u(sicer zdej ko je bil wotlk je bilo več class/spec kombinacij viable v primerjavi s tbc). Nisem igral WOTLK kej preveč ampak v TBC si mel na vrhu rogue/mage/priest, warrior/druid, druid/warlock, rogue/mage... To ti že nekaj pove, da ne prevlada samo skill ampak druge stvari kot je gear in kompozicije klas.

To se mi zdi da je eden redkih argumentov, ki drzi. In sicer, da WoW ima nek random faktor v obliki critov/resistov/missov. V najvec primerih te stvari sicer ne odlocajo igre (ce od zdj naprej govorimo o areni), je pa sigurno, da ti vcasih to lahko totalno obrne potek igre. Kar pa ne pomen, da zato rabis manj skilla, da dosezes isto.

1800-2000 rating ni nic (recmo da je to gold league v sc2 ^_^). Resna arena se zacne nad  2500 ratinga.

WoW zahteva zelo reaktivno razmislanje in velik refleksov (kar se tice samih refleksov bi reku da velik vec kot sc2). Rabi OGROMNO takticnega razmisljanja (nastavljanje killov, uporaba crowd controla, uporaba survival/dmg cooldownov, etc) - in to velik hitrejsega takticnega razmisljanja kot sc2 (takticne odlocitve - torej odlocitev/rezultat - se dogajajo v rangu sekund oz celo milisekund), ampak ne tok globokega kot ga ima sc2 (counter na counter na counter na counter .. ^_^). Kar se tice pa mehanskih sposobnosti, ce si hlod, bos hitr crknu. Ce ne znas izkoriscat mape v svojo korist, oz njihovo skodo, bos hit crknu (ali pac tvoj partner). Res pa je da ni tok "micro intensive" kokr je sc2, to je sigurno velik plus sc2, kar se tice tezavnosti.

Strinjam se tud stem, da addoni totalno nulirajo skill zato pa pejmo mogoce stran od ljudi, ki jih uporabljajo, ker tisti ne nastopajo na resnih turnirjih (na resnih turnirjih addoni tak al tak niso dovoljeni, zato tud vsi dobri igralci na live igrajo brez addonov).

Tud to je res, da ne mors kr ene 3 classe skup zbombat pa bit uspesn, to je pa problem MMOja. Sigurno se pa za vsako klaso/spec najde setup, ki je lahko uspesn (mogoce za redko kere spece ne, ampak tko kot si ze sam reku, to je prakticno nemogoce zbalansirat da bi se to dal). Velika raznolikost je tud v skill-capu posameznih klas, kjer je nek warlock sigurno hudo tezji za obvladat kot nek paladin, ampak kokr kol obrnes ce hocs igrat s katero kol klaso na najvisji ravni mors bit hudo dobr.

Js drgac ne iscem elementov sc2 v wowu, ker jih prakticno ni, glih tko kot jih ni obratno. Hocm povedat, da je spil na drug nacin tezek za obvladat in da je vsaj kar se mene tice zelo tezko rect da ma sc2 nek hudo visji skill cap kot ga ma WoW. Sploh pa ze spet, ju je tezko primerjat ker sta dva totalno drugacna spila, dva totalno razlicna principa. Tu je seveda tud dejstvo, da so RTS kot esport uzun velik dlje kot RPG, kar jim daje, kot ze receno vecji respect.

Citiraj
V wowu več časa vložiš, boljši gear maš, boljši si. V sc2 moreš delat pa na skillu ker ni geara ki bi te reševal. Se pa strinjam s tem da je težavnost wowa v organizaciji in ne v skillu igralca. Ker v MMO NI in NIKOLI nebo skilla na ravni igralci. Gre se samo za to kdo več časa vloži da outgeara drugega igralca.

Pejd na TR, tam ni problemov z gearom. Bos presenecn kako te bojo skilled igralci povozil predn bos reku "keks". Ocitno nikol nisi spilu wowa, da to govoris, ker gear naberes v roku 1ga mesca, kar je pri 7-8 mescov dolgi sezoni vse skp nic.
« Zadnjič urejano: Avgust 09, 2010, 10:38:54 od Kation »

Ni na liniji S7umf

  • Hydralisk
  • Sporočila: 93
  • Đek!
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #36 dne: Avgust 09, 2010, 10:50:53 »
Res je, nisem igral wowa. Igram pa MMOje že precej let in to MMOje, ki so precej precej bolj hardcore kot wow. In v večini MMOjev sem igral več kot 90% klas na najvišji ravni, to po parih dneh. Pa ne samo jaz, tudi moji soigralci, ki so uzeli klaso v roke so vedeli kaj delat po par minutah. Edine klase, ki mogoče potrebujejo skill so healer klase. MMOji so button bashing. Se mi zdi pa ironično, da govoriš o količini/kvaliteti taktičnosti v igri, ki jo primerjaš z strategijo. Pa hvala, da si me spomnu na random faktor v MMO igrah, na le-tega sem pozabu, ker sam po seb zaključi debato o kakeršnemkoli skillu. Pa refleksi, LOL, daj se zbudi kakšni refleksi v MMOjih, razen tega da dost hiter gumb prtisneš :D

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #37 dne: Avgust 09, 2010, 11:01:44 »
"1800-2000 rating ni nic (recmo da je to gold league v sc2 ^_^). Resna arena se zacne nad  2500 ratinga."
Nisem hotel rečti, da je velik level to, hotel sem povedati, da te do določenega ratinga prnese gear/class combination- kar je lame.
Se spomnim s TBC-ja si igral warrior/druid in si pršu do 1800-1900rating u easy s tem da je bil lahko warrior en totaln nub k znal prtiskati dva gumba.


"Hardcore" je tak čudn term, vsak game je lahko hardcore, če ga določena količina igralcev resno vzame in pripelje na višji nivo. Če pa misliš v splošnem kontekstu je pa WoW najbolj easy MMO kar jih je, seveda pa govorimo na višjih levelih PvE/PvP.
Luck factor je skoraj v vsaki PC-igri, kot sem že napisal SC ima fog of war, če si nub in ne skoutaš je isto kot da bi kocko metal.
Warcraft 3, Starcraft 1, Quake, te igre so vse highly competitive in majo luck faktorje...je pa res da jih je nekje več in nekje manj.
Warcraft 3 - item spawning
Starcraft 1 - cliff mechanic
Quake - powerup spawns

Sicer pa bolj "skilled" si manj vpliva luck factor na igro, na nub levelu je pa ponavadi luck the decider.

Lah sam rečem LOL, itak, da rabiš reflekse, škoda ker nisi igral veliko WoW-a ti bi lahko prlimal mal videotov.
Button-bashing? ja ko spammaš 1-2-3 v PvE pa ko farmaš mobe, koga zanima to?
Refleksi se potrebujejo v PvP, pri enih klasah več pri enih manj, kot sem že napisal rogue/mage po pomojem mnenju.

Predstavljej si sledeč scenarij:
Imaš stalkerja z blink upgrejdom in 10 hp. Pride nasprotnikov marauder in te ustrli, ravno preden te zadane in ubije blinkaš stran.
Ja kaj posebnega pa je tle? nič, probej to delati medtem ko macrojaš in microjaš druge enote.
Isto je pri wowu, kaj problem en pyroblast iceblockat z mageom? ni, sam pa rabiš gledati na polno drugih spellov/nasprotnikov/cooldownov...
« Zadnjič urejano: Avgust 09, 2010, 11:05:57 od Andre »

Ni na liniji S7umf

  • Hydralisk
  • Sporočila: 93
  • Đek!
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #38 dne: Avgust 09, 2010, 11:07:38 »
"1800-2000 rating ni nic (recmo da je to gold league v sc2 ^_^). Resna arena se zacne nad  2500 ratinga."
Nisem hotel rečti, da je velik level to, hotel sem povedati, da te do določenega ratinga prnese gear/class combination- kar je lame.
Se spomnim s TBC-ja si igral warrior/druid in si pršu do 1800-1900rating u easy s tem da je bil lahko warrior en totaln nub k znal prtiskati dva gumba.


"Hardcore" je tak čudn term, vsak game je lahko hardcore, če ga določena količina igralcev resno vzame in pripelje na višji nivo. Če pa misliš v splošnem kontekstu je pa WoW najbolj easy MMO kar jih je, seveda pa govorimo na višjih levelih PvE/PvP.
Luck factor je skoraj v vsaki PC-igri, kot sem že napisal SC ima fog of war, če si nub in ne skoutaš je isto kot da bi kocko metal.
Warcraft 3, Starcraft 1, Quake, te igre so vse highly competitive in majo luck faktorje...je pa res da jih je nekje več in nekje manj.
Warcraft 3 - item spawning
Starcraft 1 - cliff mechanic
Quake - powerup spawns

Sicer pa bolj "skilled" si manj vpliva luck factor na igro, na nub levelu je pa ponavadi luck the decider.

Lah sam rečem LOL, itak, da rabiš reflekse, škoda ker nisi igral veliko WoW-a ti bi lahko prlimal mal videotov.
Button-bashing? ja ko spammaš 1-2-3 v PvE pa ko farmaš mobe, koga zanima to?
Refleksi se potrebujejo v PvP, pri enih klasah več pri enih manj, kot sem že napisal rogue/mage po pomojem mnenju.

Predstavljej si sledeč scenarij:
Imaš stalkerja z blink upgrejdom in 10 hp. Pride nasprotnikov marauder in te ustrli, ravno preden te zadane in ubije blinkaš stran.
Ja kaj posebnega pa je tle? nič, probej to delati medtem ko macrojaš in microjaš druge enote.
Isto je pri wowu, kaj problem en pyroblast iceblockat z mageom? ni, sam pa rabiš gledati na polno drugih spellov/nasprotnikov/cooldownov...


Se strinjam, hardcore je napačna beseda. Sploh ko govorimo o MMOjih (tudi wow), ker take zadeve ni! :) Luck faktor je v vseh igrah, res je, vendar ga primerjat s tem kar je v MMOjih (tudi wow) pomoje ni najboljša podlaga. Sam si rekel da govorimo o high level (skill wise) contentu. Si že videl koga ki ni scoutal? Drugače se pa popolnoma strinjam, da bolj skilled si manj potrebuješ random faktor, ampšak še vedno je v MMOjih ta random faktor dost bolj prisoten (priznam da sem verjetno v tem argumentu precej biased, ker sem igral večinoma korejske MMOje, kjer je random faktor huge). Drugače pa scenariji ki si jih opisal. Ja se strinjam potrebuješ reflekse v sc2, jaz argumentiram da jih ni potrebno imeti v MMOjih (tudi wow). Za tvoj partikularen skill "pyroblast" Cast Time 5 seconds. Pomoje lahko cast time zmanjšaš ampak še vseeno se ne strinjam da za blokado takšnega skilla potrebuješ reflekse. Bolj bi jst temu rekel opazovanje okolice in njeno razumevanje ter prilagoditev le-tej.
« Zadnjič urejano: Avgust 09, 2010, 11:28:34 od S7umf »

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #39 dne: Avgust 09, 2010, 11:40:53 »
OMG to naj bi bla neka spam tema, vi pa roamane tlele pišete  ;D

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #40 dne: Avgust 09, 2010, 11:45:10 »
OMG to naj bi bla neka spam tema, vi pa roamane tlele pišete  ;D

Sej so spam romani  ;D

Ni na liniji muxen

  • Administrator
  • Infestor
  • ***
  • Sporočila: 215
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #41 dne: Avgust 09, 2010, 12:30:25 »
Luck factor je skoraj v vsaki PC-igri, kot sem že napisal SC ima fog of war, če si nub in ne skoutaš je isto kot da bi kocko metal.
Warcraft 3, Starcraft 1, Quake, te igre so vse highly competitive in majo luck faktorje...je pa res da jih je nekje več in nekje manj.
Warcraft 3 - item spawning
Starcraft 1 - cliff mechanic
Quake - powerup spawns
Za prvi dve ne vem, za Quake pa sigurno to ni luck based in imajo vsi powerupi timerje, zato se gre tu bolj za "map control".

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #42 dne: Avgust 09, 2010, 12:45:39 »

Za prvi dve ne vem, za Quake pa sigurno to ni luck based in imajo vsi powerupi timerje, zato se gre tu bolj za "map control".
Kot sem rekel luck je odvisn od skilla, itak, da na pro levelu igralci vejo kdaj in kje se spawnajo powerupi in kateri.
My point being vsak game ima luck factor.

Ni na liniji thOr

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1472
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #43 dne: Avgust 09, 2010, 13:12:42 »
Ja quake ni luck based :). Tajmrjov nimaš sicer prkazanih ampak se spawna use na določen čas, yellow pa red armor 25sec, mega 35 sec. Vse to si lahko stalno računaš s pomočjo ure k ti pač kaže kok je še do konca matcha, al pa po feelingu.

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Re: Brez zavor
« Odgovori #44 dne: Avgust 09, 2010, 13:23:12 »
Ja quake ni luck based :). Tajmrjov nimaš sicer prkazanih ampak se spawna use na določen čas, yellow pa red armor 25sec, mega 35 sec. Vse to si lahko stalno računaš s pomočjo ure k ti pač kaže kok je še do konca matcha, al pa po feelingu.
Kaj pa če se spawnaš direkt pred nasprotnikovo raketo po tem ko te je že ubil ?  ;D