Avtor Članek: Tvp  (Prebrano 2757 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji silentone

  • Drone
  • Sporočila: 1
    • Poglej profil
Tvp
« dne: December 25, 2012, 03:56:02 »
Pozdravljeni,

a mi lahko nekdo razloži kako kaj naj naredim v takem primeru. Nikakor ne morem iz bronza pridet, čeprav se trudim ko hudič. Ne gre in ne gre. Pushat ne morem proti tossu, lategame je pa nemogoč.

Replay je v priponki.

Lp

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #1 dne: December 25, 2012, 04:53:28 »
Po ogledu replaya (ki je sicer 40 minut dolg! Ampak je prvih 10 minut že pravzaprav odraz celotne igre) moram rečt, da je tvoj problem po eni strani zelo preprost, po drugi pa težek.

S tvojo strategijo in s tvojim microm ni nič narobe. Še najmanj, če hočeš priti iz bronza - s tem se sploh ne ukvarjaj. Tvoj problem je, da preprosto ne gradiš. Nič ne gradiš, ne enot, ne SCVjev.

No, seveda jih narediš nekaj skozi celoten potek igre, ampak gradit je treba sproti. Moraš računat, da nasprotnik, če bo gradil enote sproti, jih bo imel v vsakem primeru veliko več kot tisti, ki jih ne bo gradil sproti. In če hočeš tako igro zmagat, boš totalno preklel matchup ali pa celo igro... ne gre.


Recimo za primer: ko si postavil prvi Barracks, si našopal 5 marincev v čakalno vrsto, nato pa ko si imel denar, postavu še en Barracks in Command Center. Zdej tebi se morda ne zdi, da si zapravu veliko časa, ampak če bi gradil enega ali max. 2 marinca, bi imel denar za ono dvoje že takoj. In posledično bi veliko prej gradil nove marince in jih pri - nevem - 5 minuti imel 2x več.

Nato ti je ostajal denar in si postavil en kup Barracksov in napadel s tistim, kar si imel. Vse lepo in prav, za bronze nič za kritizirat, ampak ko si z napadom skušal ubiti enega Zealota, so tvoji Barracksi stali prazni več kot minuto. V tem času bi lahko sproduciral okoli 12 marincev vsi Barracksi skupaj - denar si imel, to ni problem. Predstavljaj si pol naslednji napad, ko si imel .. nevem.. 15 marincev - da bi jih bilo recimo 30?

Torej kje delaš napako? Napako delaš s tem, da se posvetiš manj pomembnim stvarem. Tvoje prioritete niso prave - recimo gradnja enot (in SCVjev! ful premalo jih delaš - po 3 minute skup stojijo CCji brez gradnje - navadi se skos jih delat, dokler nimaš 3 baz za začetek). Gradnja enot je veliiiiiko bolj pomembna, kot da z enim mini napadom ubiješ eno enoto več, ali pa tudi 2 več.

Ker medtem ko si ti ubil 2, bi lahko zgradil jih 10 - in sovražnik jih morda je. Zato boš 100% zgubil, če ne boš gradil. Ful preprosto.


Samo gradnja enot ti je zgubila igro, nič drugega - nobenega posebnega problema ni bilo, preprosto si imel veliko veliko premalo proti njem v vseh fazah igre - in seveda nisi mogu naredit škode in posledično je izgledalo, kot da je Protoss totalno overpowered. Ni, samo enot nisi imel, simple.

Priporočam ti tudi, da se naučiš en build-order za vsak matchup (proti vsaki rasi) in preprosto igraš vedno ta build do prvih 5-10 minut (potem naprej itak gre vse po svoje, odvisno kako igra teče). Na ta način boš dobil tudi mehaniko gradnje enot, ker boš vedno delal isto in boš bolj pozoren na to, da moraš skos GRADIT GRADIT GRADIT.

Recimo za TvP v tem primeru se nauči zelo preprost build: 1 rax CC 2 rax 2 gas.
To pomeni, da ko imaš 12 SCVjev, postaviš Barracks za začetek. ampak ti že tu delaš napako - ti imaš v čakalni vrsti 5 SCVjev v CCju in potem čakaš na 150 mineralov za Barracks. To ni pravi build - build računa, da se teb gradi samo en SCV - torej je ta Barracks VELIKO prej na vrsti. SCVji morajo teči en po en - maragi 2 po 2 v bronze, ne pa 5 po 5 v čakalni vrsti, ker bo build tako počasen, da bo on imel 3x več vsega.

Torej na 12 Barracks, nato pa pri 400 mineralih CC (ampak ne 400 in 5 SCVjev v vrsti, ker poberejo denar za naprej!). Nato pa pri 300 mineralih, ko se CC gradi, še 2x Barracks in kmalu za tem 2x Gas. Od tu naprej delaj po smislu - gradi TechLab, Reactor in kupi Stim, Shielde in predvsem deli enote skooooooos. Ko boš porabu prvi gas za stim, porabi naslednjega za Factory recimo (ali pa obratn red, samo to ti bolj priporočam za začetek) - in nato Starport za Medivace.

Navadi se, da enote ne stojijo v čakalni vrsti na gradnjo - 2 še, ja, ampak vedno so ti stale po 5 skupaj. Ta denar bi lahko šel v nove Barrackse (3 marinci = 1 Barracks!).


Tako da samo na tem delaj, in za nič druga ne skrbi, ker ostalo pride samo od sebe, poleg tega pa nimaš problemov z microm in podobnim. Samo gradiš ne stvari. Še en tip za gradnjo Supplyjev: posveti enega SCVja, da bo skos gradil supplyje - ko bo končal, ti bo kazalo, da je en prost SCV, ki nič ne dela - to naj bo tvoj znak, da postavi ta isti SCV novega. In ta naj gradi celo večnost do konca igre Supplyje - enega po enega, enega za drugim. Če boš imel pa več kot 8 Barracksov, boš pa mogu včasih posvetiti 2 SCVja za to - samo če se dosti fajtaš, itak zgubljaš vojsko in ne bo problema - se supply sprošča. Eden naj skos gradi, ko začneš 3. bazo pa ponavadi šaltaš na 2 naenkrat oz. spremljaš kolko supplyja maš fraj. Ko dobiš prve Medivace ven, začni delat tudi na upgrejdih - BIO postane 5x močnejši z upgrejdi.

That's all basically... žal ti ne morem dat nekih natančnih pointerjev, ker jih ni. Tako da še 1x: GRADI ENOTE skos. Raje zgubi napad in drop, samo da gradiš. Če pa lahko oboje naenkrat - no, takrat boš pa že v Diamond. ;)
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #2 dne: December 25, 2012, 12:20:38 »
klik :)

1. build ghosts and snipe templars
2. more vikings
3. ne sekiraj se za skill fakerje, ker tale ni bil bronze

Ni na liniji kume_V

  • Infestor
  • Sporočila: 201
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #3 dne: December 25, 2012, 13:14:19 »
zivijo;

igraj pozresno.

1 rax CC
1 bunker
2 gas
2 rax
2x tech lab, 1x reactor -> uprade stiim, CS+CS
factory -> reactor
starport -> switch na reactor od faca
2x medivac
push
win

Ni na liniji skoflek

  • Mutalisk
  • Sporočila: 336
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #4 dne: December 25, 2012, 14:21:14 »
greedy buildi niso najboljša ideja v bronze ker se mi zdi da vsi cheesajo.

Tole je po moje najboljši build v bronze pa tja do gold verjetno:

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=341320

nardiš mal vojske greš napadit pa vidiš kaj nasprotnik dela če je greedy umre, če je 1base maš ti ekonomsko premoč, če je vmes pa micro odloča kdo bo v prednosti

drgač pa ja 2rax al pa 1rax exp je najboljš

Ni na liniji Jutranjo

  • Infestor
  • Sporočila: 233
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #5 dne: December 25, 2012, 14:27:43 »
44 minut dolg replay D:

Glej, za kritiko tvoje igre oz. pomoč pri napakah bo veliko boljše da uploadaš 2-3 replaye po 5-10 minut.

Gledam replay, indigo je pomoje najboljši nasvet dal do zdaj, bom sam napisal par stvari za izboljšat na začetku

Oprosti za ton, to se bere dosti kot neko kurcanje ampak to ni bil namen

3:10 Ne vem kk je z OC, če se splača na 15 al 16 SCV naredit ampak nočeš imeti barak končanih in imeti na CC (ne OC) 3 SCVje naqueuane
3:40 Drugi baracks ampak si na 19/19 supply blockan, narediš 2x supply depot - lahko bi prekinil tistega SCVja in naredil OC
4:41 Super OC je postavljen :D
5:05 Ni več gradnje SCVjev
5:45 Po premikanju marincev in bunkerja se SCVji spet začnejo gradit - to sta zdaj 2 manj SCVja kot bi jih lahko imel
6:02 235 mineral maš, kar nizko - 2 baraki imata po 5 marincev v queue, 8x50 mineralov, en CC bo zdaj tam plaval v zraku kjer nimaš nobene koristi od njega dokler se marinci ne zgradijo

Prve par minut je skor najbolj pomembnih, ne pridejo vse igre do lategame situacij ampak vse igre grejo čez tvoj začetni build order.

Poskusi narediti tole: Ko gledaš svoje replaye (iger ki jih zmagaš in zgubiš) si poglej recimo tvoj glavni CC pa prve barake v igri, pa glej koliko časa nič ne delajo, pa poglej zakaj (supply block, premalo denarja, nepozornost) in poskusi to popraviti.

Tvoj nasprotnik tudi dela napake zgodaj ampak manj kot ti, ima več delavcev in več enot.

Tvoji napadi bodo veliko bolj učinkoviti ko boš imel 2x več marincev, kot pa če jih boš lepo microjal.

Ni na liniji seareal

  • Baneling
  • Sporočila: 33
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #6 dne: December 31, 2012, 13:14:24 »
lp, ceprav sm sam en velk zacetnik :D igram ne vec kot pa 2mesca ampk imam pa izkusnje iz raznih FPS tekmovanj in turnirjev kamor sem ulozil skoraj da 12let :D

psihicno sta si zadevi zlo podobni, treba si je nekaj cajta uzet pogledat ene par streamov, ene par turnirjov itd da dobis smisel igre in dojames ingame kaj delas prov in kaj narobe

najboljse je da si uzames cas in se sam naucis, probavas razlicne stvari in rase da najdes gamestyle ki ti ustreza :)

cene pa priporocam tudi http://www.day9.tv gl & hf

Ni na liniji Lurtzh

  • Baneling
  • Sporočila: 32
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #7 dne: Februar 16, 2013, 22:26:23 »
Jst v HOTS-u sploh ne morm zmagat proti P-ju... Probam 1v1 push nardit, sam se ubran, late game pa itak, mam 10 vikingov pa mi umrejo preden 1 colossosa ubijejo, pa stormi se jim dodgam 7, pa dubim druge v faco al pa me ujamejo zealoti... niti ghosti mi ne delujejo. Sploh pa proti 3-3 upgrade toss D:

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Re: Tvp
« Odgovori #8 dne: Februar 16, 2013, 23:53:20 »
Jst v HOTS-u sploh ne morm zmagat proti P-ju... Probam 1v1 push nardit, sam se ubran, late game pa itak, mam 10 vikingov pa mi umrejo preden 1 colossosa ubijejo, pa stormi se jim dodgam 7, pa dubim druge v faco al pa me ujamejo zealoti... niti ghosti mi ne delujejo. Sploh pa proti 3-3 upgrade toss D:

Kaj ti pa HotS specifično dela težave? Ker viking-ghost play ni nič novga v HotS, to je WoL metagame :) Maš težave z Oracli al preprosto s tem, da ne moreš naredit early damage, ker imajo "Planetary-Nexus" =D ?
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #9 dne: Maj 31, 2013, 10:00:07 »
OK. TvP je zame spet uganka...

Končno so se tossi naučili uporabljat planetary fortress in sedaj se sprašujem... Na kakšen način je možno pritisnat na tossa v zgodnjih minutah igre?
Zadnje čase umiram na 100 in en način cheesa, ki jih ima toss sedaj v repertoarju (4 gate blink with MSC, dt drop z expo, razni proxiji, push z void raysi in ostalimi pizdarijami, kjer se dobesedno ne moreš expandat).

Moj GOTO build je widow mine drop expand.

Priporočate kak drugi build. Se zelo priporočam ker sem malo izgubljen v tem matchupu.

V glavnem občutek imam da v prvih 10 minutah ne moreš narediti čisto nič proti protossu, za terrana ostane samo macro game kjer potem tako ali tako pušiš proti toss ballu

Ni na liniji KillerBee

  • Mutalisk
  • Sporočila: 451
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #10 dne: Maj 31, 2013, 10:30:36 »
Kot predstavnik Tossov, ti lahko povem, da ga lahko uničiš že z enim frontalnim napadom in dropom v main. Če ne drugega lahko z main vojsko zbežiš medtem, ko mu uničiš polovico baze v mainu. To lahko ponavljaš n-krat.

Problem protossov je glih ta army ball, ker ne morejo dovolj dobro reagirat na več točk napada. Če bo protoss razdelil vojsko na dva dela, bo sicr popucal drop, zgubil bo pa glavno bitko. Protoss enote delujejo samo, če so v ballu.

Drgač pa ... greš v macro igro in mu denijaš expande. Ti jih lahko za razliko od Protossov zdvigneš. Drop z dvemi medivaci, focus nexus, pobereš in spizdiš ... pa tud če zgubiš oba je še vedno vredno, ker si vedno bazo pred protossom.

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #11 dne: Maj 31, 2013, 10:38:50 »
Jao Killerbee kire pa ti mlatiš :D

Kolk ma pa toss šans za deniat drope ne vem če ma še kdo.

Maš HTje, maš stalkerje, maš phoenyxe, maš cannone. Mislim neverjetno. Kdo drug ma še tolk v svojem arsenalu za deniat drope, mislim, da noben. Nobena druga rasa ne more fentat polnega medivaca 1 SHOT!

In BTW toss uizi splita army z pomočjo FFjev. Za drop spucat pa tud ne rabiš pol svojga balla potegnit.

Drgač pa Sedativ, lahko greva mal vadit če hočeš.

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #12 dne: Maj 31, 2013, 11:16:05 »
Kot predstavnik Tossov, ti lahko povem, da ga lahko uničiš že z enim frontalnim napadom in dropom v main. Če ne drugega lahko z main vojsko zbežiš medtem, ko mu uničiš polovico baze v mainu. To lahko ponavljaš n-krat.

Problem protossov je glih ta army ball, ker ne morejo dovolj dobro reagirat na več točk napada. Če bo protoss razdelil vojsko na dva dela, bo sicr popucal drop, zgubil bo pa glavno bitko. Protoss enote delujejo samo, če so v ballu.

Drgač pa ... greš v macro igro in mu denijaš expande. Ti jih lahko za razliko od Protossov zdvigneš. Drop z dvemi medivaci, focus nexus, pobereš in spizdiš ... pa tud če zgubiš oba je še vedno vredno, ker si vedno bazo pred protossom.

Verjem mi, da so moja najboljša točka dropi vendar postajajo proti tossu zelo neučinkoviti.
nexus fortress + en ali 2 cannona pa z 2 medivac ne moreš narediti nič. Tossu pa itak ni nič če recimo zapravi minerale za 3 cannone na vsaki bazi.

Moje mnenje je da če so že dal tisti big cannon na nexus bi mogl nazaj nerfat hit pointse kot so bili na začetku. Morem rečit da je nexus zaj precej težje snipat kot včasih.

Nisi pa mi odgovoril na vprašanje o agresiji tossa na začetku, ki jih je proti terranu malo morje. Zadnje tekme mislim da je moj record 1 zmaga 8 porazov proti tossem. Zmeraj umren pod temi sirnimi zadevami, če pa ne proti temu pa v mid/ late game ker so me na začetku preveč porejpali z early napadi.

@Faeton: Te danes proti večeru kliknem na Bnetu pa grema ene par.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #13 dne: Maj 31, 2013, 11:29:47 »
OK. TvP je zame spet uganka...

Končno so se tossi naučili uporabljat planetary fortress in sedaj se sprašujem... Na kakšen način je možno pritisnat na tossa v zgodnjih minutah igre?
Zadnje čase umiram na 100 in en način cheesa, ki jih ima toss sedaj v repertoarju (4 gate blink with MSC, dt drop z expo, razni proxiji, push z void raysi in ostalimi pizdarijami, kjer se dobesedno ne moreš expandat).

Moj GOTO build je widow mine drop expand.

Priporočate kak drugi build. Se zelo priporočam ker sem malo izgubljen v tem matchupu.

V glavnem občutek imam da v prvih 10 minutah ne moreš narediti čisto nič proti protossu, za terrana ostane samo macro game kjer potem tako ali tako pušiš proti toss ballu

Protoss, ja .. I feel you.

Razen tega widow mine expanda obstajata še vsaj 2 hellbat builda - eden je hellbat drop into bio, eden pa preprosto pure mech. Oba sta nekje na TeamLiquid, sam ju pa še nisem primerno testiral, da bi lahko kej smiselnega povedu ali celo guide tule napisal.

Fortunately pa je postal popularn ForGGjev build, ki vklučuje zgodnjo agresijo. Zdej on ma več variant builda in eno izmed njih tud js testiram recently, tako da ti lahko build na hitro opišem:
(po zaslugi zgodnje in hitre akumulacije bio enot si s tem buildom načeloma varen proti vsem oblikam early pressurja, bolj kot ne je vse odvisno od izvedbe tvoje obrambe, noben pressure pa ni auto-loss)

- Ofneš z reaperjem in sicer 12 RAX + 12 GAS
* po Reaperju minaš še 50 gasa (100 skupno od začetka) in pobereš dol z gasa, da si lažje privoščiš nadaljno infrastrukturo
- po Reaperju postaviš REACTOR na RAX.
- Ko imaš dovolj resourcev narediš in-base CC in nato še 2x RAX. Dvojni RAX bi mogu začet se delat okoli 4:15-4:25.
* takoj ko zbereš keš za 2 dodatna raxa in ju daš gradit, pošlješ nazaj 3 workerje na gas!

- od tu naprej standarno še drugi CC spremeniš v orbital, iz prvega raxa SKOS delaš po 2 marinca
- ko se dodatna 2 raxa končata, na enega rukneš takoj TECHLAB in kupiš STIM A.S.A.P.
- Tretji RAX je bolj flexibilen: če se ti zdi, da rabiš early enote, ker je Protoss annoying, gradiš iz njega po 1 marinca. Če je morje mirno, narediš TECHLAB ali pa REACTOR. Za reactor boš mogu čakat neki časa vrjetno zarad gasa, ki gre v STIM, zato pač naredi vsaj 1 marinca iz njega in je to to - potem pa se odloči.
* načeloma je proti robotu bolje 2x techlab 1x reactor, proti templar opening pa obratno (to velja samo za early-mid game ko imaš samo 3 raxe obviously)

- push narediš, ko je stim nekje na 3/4 ali 4/5, tako da imaš stim, ko prispeš do njegove baze. Če nima skoraj nič, ker je delal na eko in upgrejdih, stim in uniči nexus in vse enote okoli. Če ima tko, kot se šika, uniči vse enote in probe vsaj... če vžge planetary je bolje letet v main in tam kej uničit. Včasih se izkaže, da je napad suicide, tako da je treba mal izkusit na lastni koži, kdaj se splača stimat in not letet, kdaj pa samo sprožit cannon in it mal nazaj...

* NE POZABI: zadaj imaš več opcij: lahko vzameš EBAY po tem, ko kupiš stim, še 1 gas in pa factory, če pa si ziher da ni DT ali ORACLE pa še 1 gas in factory na 100 gasa in potem standardno tranzicijo v double medivacs. Sicer pa je ebay priporočljiv za upgrejde ofcourse. Če build izvedeš kot je treba, boš lahko naredu followup push okoli 11 minute z medivacoma - odvisno kolk vojske ti je ostalo in odvisno al bo sploh treba..

 GLHF

Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji KillerBee

  • Mutalisk
  • Sporočila: 451
    • Poglej profil
Odg: Tvp
« Odgovori #14 dne: Maj 31, 2013, 11:31:53 »
Se strinjam z 1001 all-inom, ki ga lahko toss nardi v early game-u.

Kar se dropov tiče, sm pa mogoče sam jst tist, ki ne zna dovolj microat, da bi jih uspešno denial. Je pa res, da s tem boostom ga niti ne vidiš, dokler že ni v mineralih. Drgač pa ne vem kaj se pritožuješ ... ti dam preprosto formulo kako protossa zjebat. Naredi 2 medivaca, pa 4 hellbate ... ostalo je jasno. To ponavlaj celo igro :D

Drgač sm pa zadnjič poslušal META show (al je bil state of the game?), kjer so govorili o tem kako lahko protoss umre, če v določeni sekundi ne naredi določene akcije. Proti zergu, če nimaš zealota na hold v chokepointu, si avtomatično zgubil. In zadnje cajte sm vidu velik (pro)tossov (get it? :D), ki so igrali preveč greedy in niso imeli zafilanga chokepointa in so tako na hitr zgubili. Govorili so tud o forcefieldih, da so mal preveč OP, ampak če bi jih odstranili bi toss preprosto umrl na mestu. Za odstranitev bi morali predelati skoraj vse enote tossov in še samo mehaniko rase.