Avtor Članek: LotV multiplayer pogovori  (Prebrano 17637 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #150 dne: Julij 12, 2014, 13:17:24 »
Balance test mapa je že zunaj.

Citiraj
Terran

    Widow Mine
        Splash radius increased from 1.25/1.5/1.75 to 1.5/2/2.5
    Thor
        Changed to prioritize their AA weapon over the AG weapon

Protoss

    Mothership Core
        Time Warp duration decreased from 30 to 15 seconds

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/14766600/call-to-action-july-11-balance-testing-12-07-2014

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #151 dne: Julij 16, 2014, 08:06:07 »
New balance test map incoming 15.7.2014

Citiraj
Thank you for helping us playtest the current test map. From our own testing and the feedback we’ve gathered so far, here are our current thoughts on the changes:

Thor AA prioritization change
This is a good change that’s simple and clean. It’s a minor improvement to players who aren’t able to micro Thors against Mutalisks in combat, and the general usage makes more sense with this change.

Time Warp duration decrease
The effects of this change definitely seem noticeable, but we’d like to push this nerf slightly further.

Widow Mine splash radius increase
The splash radius of 2 seems too much against Protoss worker lines. Also, we wonder if the full damage against Zerg being only an increase of 0.25 is too little.

So we’d like to make further adjustments and see if we can push some of these changes as much as possible. The changes we’d like to try next on the balance test map are:

Widow Mine
Widow Mine going back to full splash damage and a 1.75 radius. (But they would still keep the +shields damage)
This lessens its power against Probes, returns the Widow Mine to how it used to be against Zerg, and provides big improvements against Protoss armies in the mid and late game.

Time Warp
Duration decreased to 10 seconds.

Obviously, these are just balance test map changes and part of the ongoing testing process. Nothing is final yet, so please share your thoughts after having playtested the current balance test map changes as well as the upcoming changes detailed in this post.

Thank you.

http://www.blizzposts.com/topic/en/288598/balance-test-map-update-incoming-july-15

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #152 dne: November 20, 2015, 09:56:48 »
Citiraj
JJ: Ko igram proti zergu imam občutek kot da sem vedno v zaostanku. Neverjetno hitro vzpostavijo ekonomijo in maxajao. Ravagerji so tudi ekstremno močni za low-tech enoto. Pa včeraj sem izvedel da sploh niso "armored", tako da je brez veze gradit marauderje proti njim.

TvP se mi zdi nekoliko lažji. Prej so bili največji problem colossusi, ki so sedaj šibkejši. Sicer imajo sedaj še disruptorje, ki pa so vsaj skill enota in ne A move kot colossus. Mogoče bodo protossi sedaj bolj HTje uporabljali? Ne vem.

Cyclone je v čudnem položaju trenutno. Nikoli ne najdem razloga, da bi ga zgradil. Malo sem ga preizkušal v TvTju kot early defese proti bansheeju ali dropom, ampak več kot enega nikoli nisem potreboval.

Drugače je pa balance definitivno boljši kot sem pričakoval. Igre so hitre in polne akcije, tako da uživam v SCju kot že dolgo ne.

P.S. Nadaljujmo balance pogovor raje v tej temi: http://starcraft2.si/index.php?topic=775.150

Meni je tudi cel game dejansko super, res fucking awsome. Samo par stvari me res moti. Adept proti zergu early game zahteva prevelik comitment za defense od zerga in skoraj nič od tossa od tossa. Warp prism je zunaj prehitro. O liberatorjih sploh ne bom govoril.
Collosus a-move? Upam, da se hecaš! Disruptorji imajo premajhen range, glede na siege tanke in liberatorje.
Super se mi zdi, da so adepti močni tudi proti bio, ker prej brez splasha pač nisi mogel nič. So pa adepti čist prevelik counter proti hydram. Insane.
Terran mech je wtf. Raj kar leavam, če vidim da gre terran mech. Ali igram tossa al pa zerga, sploh nima veze.

Drugače pa econ change je čist awsome. Game se hitrej začne, več se dogaja in hitrejši game je.

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #153 dne: November 20, 2015, 21:01:06 »
Collosus a-move? Upam, da se hecaš!

Ja a ni? :D

Sicer pa so Disruptorji v pravih rokah lahko še mnogo hujši kot HotS Colossusi. Par sekund ne gledaš vojske in ti lahko vse uničijo.

Drugače pa za uspešno uporabo Disruptorjev rabiš Observerje. Mislim, da bo Raven postal kar obvezen v TvPju.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #154 dne: November 20, 2015, 22:04:14 »
Disruptor je ena najboljših enot v LotV, lahko igro obrne okol in konča even fajte tako, da Protossu preživi skor vse :D PvT je treba za counter splitat kot proti zergu, medtem kot je PvZ ubistvu kot zerg zelo težko dodgat. Zunaj creepa lahko samo lingi prehitijo izstrelek.

Sam je pa druga pesem preživet do tja kot Protoss v PvZ :D
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #155 dne: November 22, 2015, 20:57:03 »
Če kdo še ne ve za novo Alt+# mehaniko naj si prebere tole:

http://www.teamliquid.net/forum/sc2-strategy/498756-the-power-of-the-alt-key-in-lotv

Izredno koristna zadeva.

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #156 dne: November 22, 2015, 23:49:24 »
Tole sm pred kratkim implementiral in deluje oblično. Lohk dost easy grupo lingov pošlješ nazaj za defendat drop, al pa pripravš eno pest lingov za runby. Vredno vnest v igro!

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #157 dne: November 23, 2015, 08:58:03 »
Fak, meni je terran nerešljiva uganka. Ok za mech sem ugotovil, da se z  :protoss: air da kar lepo igrat, bio mi je pa unsolvable.

I am so bad :(

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #158 dne: November 23, 2015, 09:04:33 »
Protoss je v tight spotu trenutno, ja. Če še nisi, poskusi odpirati warp prism na dveh bazah in ga z multitaskom containaj, medtem ko dobiš tech (disruptor + HT, al pa DT + disruptor al pa phoenix + disruptor..)
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #159 dne: November 23, 2015, 10:43:15 »
Protoss je v tight spotu trenutno, ja. Če še nisi, poskusi odpirati warp prism na dveh bazah in ga z multitaskom containaj, medtem ko dobiš tech (disruptor + HT, al pa DT + disruptor al pa phoenix + disruptor..)

Good idea. Phoenyx je kar vredu opening tudi, samo je pa res micro heavy.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #160 dne: November 23, 2015, 11:58:10 »
Proti men je en tko igral, da je šel po warp prism harassu v phoenixe in pol takoj disruptorje. Phoenixe da je drope denyju in sm mogu še dlje ostat doma, disruptorji pa da pol večje kose vojske ubiješ oz. da vsaj nazaj prisiliš nekoga, medtem ko maš še kak nov warpin available. Phoenixe pomoje ni treba ful neki skos managat, bolj jih mej za to, da bo terran mel manj razlogov, da gre v Liberatorje oz. če gre, da jih lahko pobiješ ob priložnosti.

Zdej disruptorjem se da umikat, ampak ni treba velik, da so vredni. Sploh če kdaj ne gleda in dobiš lucky shot - al pa ko kita adept oz. zealot ball, lahko ustreliš čim dlje čez bio vojsko in ne bo smel kitat nazaj. Mal se igraj s tem - zdi se mi da je disruptor, čeprav mal gimmicky, enota k se jo bojo mogl protossi naučit dobr, al pa bo zelo zelo težko igrat.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #161 dne: November 23, 2015, 15:51:51 »
Jaz v ZvT-ju poskušam ling + 8 muta opening into ling + lurker. Pač v Brood Waru je ling lurker odlično deloval, v lotvu pa tko, nekateri govorijo, da so lurkeri preveč defenzivna enota. ZvT tempo igre je kr hiter, tako da mam feeling, da lohk poleg ling muta dodaš še lurkerje le če gre terran hitr 3rd base oz. če prideš nekak ahead. Kake izkušnje/mnenja mate kej glede lurkerjev v ZvT?

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Balance pogovori
« Odgovori #162 dne: November 23, 2015, 18:23:27 »
V ZvT slabe izkušnje (ampak malo izkušenj!), v ZvP so pa broken as fuck :D tam pa ko jih dobim, zmagam. Mislim da mam 95% win ratio al neki podobnega, mogoče sm proti kakem cheesu spušu.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #163 dne: November 23, 2015, 18:48:38 »
Spremenil sem naslov topica, tako da je to sedaj osnovni SC2 topic, brez zavor pa je samo za non-SC2 pogovore.

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #164 dne: November 23, 2015, 19:35:58 »
Po mojih izkušnjah ZvT lurker useless. Nikol mi nč ni ratal z njimi, terran pač ni nikol engagu v lurkeje.
ZvP je pa druga pesem, čeprav toss ki zna lepo micrat z disruptorji počasi počisti lurkerje iz mape. :)