Avtor Članek: LotV multiplayer pogovori  (Prebrano 18966 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji Timogrozni

  • Infestor
  • Sporočila: 139
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #180 dne: December 04, 2015, 00:02:14 »
Ne, to so pohotfixal v beti :P lahk pa shote das na follow da lahk zravn kontroliras army :)
ZvZ je pac tko zlo...ZvZ...-Timogrozni 26.04.2013
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Ni na liniji Andre

  • Corruptor
  • Sporočila: 554
  • He said "hi", I said "fuck off". - IdrA
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #181 dne: December 04, 2015, 00:03:31 »
Meh, škoda :D

To bi bil lahko next lvl micro. Speed prism + disruptor ~_~

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #182 dne: December 04, 2015, 00:24:38 »
ah disruptory so že tko dost močni, lohk pa s prismo zdej od daleč pobiraš, če si opazu

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #183 dne: December 04, 2015, 12:53:10 »
Disruptorji so next best thing after nutella! I love this unit soo much!
 :D

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #184 dne: December 05, 2015, 22:42:39 »
Mi zna kdo povedat zakaj se nakateri zergi na mapah z pocket expansioni raje odločajo expandat na 3rd base lokacijo?

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #185 dne: December 05, 2015, 23:08:33 »
Zato, da je na tretji prej creep in s tem več controla in hitrejši creep spread ven proti nasprotniku.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #186 dne: December 07, 2015, 19:35:29 »

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #187 dne: Januar 10, 2016, 15:47:21 »
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/20419312467?page=1#0

Nov community feedback update. Poleg že znanih balance sprememb se sedaj omenja tudi počasnejši game speed.

Jaz bi se strinjal z (malenkost) počasnejšim speedom, ampak ne želim pa ločenih speedov za dobre in slabe igralce. En speed za vse. Kakšna so vaša mnenja glede tega?

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #188 dne: Januar 10, 2016, 16:13:33 »
Jaz sem proti, ker delanje razlik med ligami še bolj poglobi to brezno in si predstavljam, da je preskok iz gold v platinum potem dosti večji napor in frustracija, ko moraš vse svoje builde in gameplay prilagodit novem tempu. Jaz niti približno ne štekam, kako je lahko to za koga bila dobra ideja.

Se mi zdi, da za res res casual igralce, ki bi imel od tega benefit in jih ne briga platinum liga, obstaja en kup opcij: arkade, coop misije in custom games - povsod lahko nastaviš hitrost. Custom še posebej, če hočeš pravi 1v1 experience.

Da bi pa overall bit počasnejši za vse, pa vidim problem v tem, da bi bil to razkol med 5 let SC2 zgodovine kr naenkrat in bi bilo zelo nenavadno. Vsi so se navadili na to hitrost v tem času...

Zdej če je težava v tem, da je igra prehitra overall, lahko nerfajo damage across the board al pa kake specialne enote, k instakillajo vlke količine supplyja. Ali pa vrnejo začetne workerje malo nazaj, da se človek ogreje v prvih minutah, kar tud ni zanemarljivo. Men bi blo 9 workerjev idealno, recimo.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #189 dne: Januar 11, 2016, 13:38:17 »
Na bnet forumu je dal eden dober point, s kakšno hitrostjo bo potem tekla igra v primeru gold vs plat  ???

S fast-er-ish ?  :)

Citiraj
we can potentially look at other things such as an increase to Baneling movement speed
  :(
when i'm grandmaster...

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #190 dne: Januar 12, 2016, 09:24:28 »
Na bnet forumu je dal eden dober point, s kakšno hitrostjo bo potem tekla igra v primeru gold vs plat  ???

S fast-er-ish ?  :)
  :(

Split faster or play mech :D

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #191 dne: Januar 12, 2016, 09:26:21 »
Jaz sem proti, ker delanje razlik med ligami še bolj poglobi to brezno in si predstavljam, da je preskok iz gold v platinum potem dosti večji napor in frustracija, ko moraš vse svoje builde in gameplay prilagodit novem tempu. Jaz niti približno ne štekam, kako je lahko to za koga bila dobra ideja.

Se mi zdi, da za res res casual igralce, ki bi imel od tega benefit in jih ne briga platinum liga, obstaja en kup opcij: arkade, coop misije in custom games - povsod lahko nastaviš hitrost. Custom še posebej, če hočeš pravi 1v1 experience.

Da bi pa overall bit počasnejši za vse, pa vidim problem v tem, da bi bil to razkol med 5 let SC2 zgodovine kr naenkrat in bi bilo zelo nenavadno. Vsi so se navadili na to hitrost v tem času...

Zdej če je težava v tem, da je igra prehitra overall, lahko nerfajo damage across the board al pa kake specialne enote, k instakillajo vlke količine supplyja. Ali pa vrnejo začetne workerje malo nazaj, da se človek ogreje v prvih minutah, kar tud ni zanemarljivo. Men bi blo 9 workerjev idealno, recimo.

Ej jst sm se prav res na glas smeju, ko sem prebral to :D
What a idiotic idea.

Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #192 dne: Januar 12, 2016, 13:02:55 »
Split faster or play mech :D

Jaz bi raj reku, play on Faster game speed or don't play at all  ;)
when i'm grandmaster...

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #193 dne: Januar 12, 2016, 13:09:54 »
Pa sej niso rekl, da bi nardil faster baneling speed zato, ker bi bil game počasnejši ampak, če bi nerfal roach ravager combo.

Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #194 dne: Januar 12, 2016, 13:26:52 »
Pomoje se ne razumeva, jaz sem komentiral samo game speed change za lige nižje od platinuma. Kako bodo zrihtal potem promotion in demotion med gold<->plat in kako (če sploh) bodo med seboj igrali... Se mi zdi to čist nepotrebno in bedarija. Kot da igralci v B in C ligah v nogometu nebi smeli teči hitreje od 20 km/h, sicer dobijo karton  :D
when i'm grandmaster...