Avtor Članek: LotV multiplayer pogovori  (Prebrano 18967 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #195 dne: Januar 12, 2016, 13:40:38 »
Aja lol. Sej jst sm se tisto z spliti zajebavu :D Nism resno mislu :)

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #196 dne: Januar 17, 2016, 15:09:32 »
Rabim malo pomoči naših Terran masterjev. :P

Kako reagirat na roach-ravager all-in? Recimo, z SCV-jem scoutam, ne vidim expanda, vidim pa zelo early Roach Warren. Kako naj reagiram in katere enote naj gradim? Bunkerji se zdijo nekoristni proti Ravagerjem.

Bonus vprašanje. Kako branite Adept drope? Je Cyclone in upanje da z njim sestreliš Warp Prism res najboljše?

Ni na liniji Killerfive

  • Hydralisk
  • Sporočila: 80
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #197 dne: Januar 17, 2016, 16:22:15 »
Roach ravager all in zna bit problematičen samo na Prion Terraces, je pa res da je to zelo širok pojem. Glede na tvoj post sklepam, da misliš 1 base, v tem primeru narediš bunker ali dva, pullaš scvje za repair, full wall in pač campaš v mainu ter poskušaš čim hitreje spravit ven tank. Če že imaš reaperja lahko tudi poskusiš malo delayat push/težiš dronom. Basically tanki so odgovor :P

Proti adept dropom pa je po mojem key da ne dodaš prehitro dodatnih barak, ampak najprej narediš cyclona, potem pa konstanta produkcija tankov, pa liberatorje in marince. Tudi kak missile turret na key spotu je lahko odločilen pa kak bunker v mainu tudi ne škodi. Če pa lahko natural zawallaš pa še toliko boljše. Moraš se pa res zanašati na to da ALI ubiješ warp prism ALI maš dovolj grounda da dealaš z adepti brez večjih izgub. Če ti uspe holdat lahko potem counterattackaš z marine tank liberator in pullaš 3+ scvje za forward turrete + repair.

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #198 dne: Januar 17, 2016, 16:37:31 »
Ok, to sem potreboval. Hvala.  :)

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #199 dne: Januar 17, 2016, 16:42:21 »
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #200 dne: Januar 17, 2016, 16:48:40 »
O-okej  :-\

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #201 dne: Januar 17, 2016, 16:51:23 »
Šala, šala :) ampak ja, težko je. Drugače se strinjam s K5; ful pomembne so v obeh primerih tech enote. Tank in Libi ti omogočita super counter tudi. Kar je zanimivo, je ta fora z več barakami, da lahko škodijo - ker ves ta denar porabljen ne pride do učinka v času, ko defendaš allin. Zato ostali na 1/1/1 do counter attacka, potem pa po expansionih dodaj raxe in vse ostalo.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji Zoxx

  • Roach
  • Sporočila: 50
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #202 dne: Januar 17, 2016, 17:01:25 »
Glede adept dropov moreš najprej narest cyclona, pol moreš pa sam dost hitr reactat k te dropa. Aja, pa če gre immortal warp prism allin je to unholdable (če ma protoss dobr micro).

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #203 dne: Januar 17, 2016, 17:49:17 »
Ja, ravno te barake so ble moj problem, ker sem ponavadi šel 3x Rax, Stim in šele potem Factory. Zdej vidm, da bo treba it 1/1/1. Edin mal mi je tečno ker se potem Stim zelo delaya.

Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #204 dne: Januar 18, 2016, 09:44:41 »
Meni je bolj problematično to, da lahko toss istočasno harassa in hitro vzame 3rd. Tudi, če T dobro brani, je ekonomsko malo zadaj. Bomo videli, kaj bodo nove balance spremembe prinesle.


Dober primer je GSL match Seed VS Bomber:
--> 2h 40min


http://www.teamliquid.net/forum/starcraft-2/502198-interviews-2016-gsl-season-1-code-a-day-3-winners
when i'm grandmaster...

Ni na liniji Zoxx

  • Roach
  • Sporočila: 50
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #205 dne: Januar 19, 2016, 12:28:52 »
JJ, 3 rax opener je tut viable. Poglej si tale build od Polta:


Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #206 dne: Januar 19, 2016, 14:08:53 »
EDIT: Narobe sem prebral zgornji post, sem mislil, da piše 3 CC opener, my bad  :-[ Vseeno pa je spodaj 3CC opener, če koga zanima ;)



Sem to včeraj videl pri SchnitzelTerran-u (lol kakšno ime...)

2h 7m:



Mogoče zna delovati, vendar če dobiš na rampo pilone, MS core in adepte... si screwed...
« Zadnjič urejano: Januar 19, 2016, 14:15:30 od SimKe »
when i'm grandmaster...

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #207 dne: Junij 22, 2016, 21:55:37 »

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil

Ni na liniji Zoxx

  • Roach
  • Sporočila: 50
    • Poglej profil
Odg: LotV multiplayer pogovori
« Odgovori #209 dne: Avgust 12, 2016, 00:05:12 »
Wow, Blizzard popolnoma ignorira to da so ultraliski pa mass queen trenutno največji problem v StarCraftu, a oni grejo hydraliske redesignat. -.-