Avtor Članek: Strategije za Zerg(e)  (Prebrano 3267 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji DaReaperMan

  • Baneling
  • Sporočila: 42
  • My wife for auir!
    • Poglej profil
Strategije za Zerg(e)
« dne: Julij 02, 2013, 22:55:11 »
Zdravo, sem silvr top8 zerg , in nism lihk seznanjem s temi taktikami, sicr od tossov pa terranov kšno vem sam za zerge pa res nevem... bi prosu mal pomoči :) Hvala

Ni na liniji A74c0r

  • Roach
  • Sporočila: 69
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #1 dne: Julij 03, 2013, 00:09:30 »
http://www.youtube.com/user/dignitasApollo?feature=watch

dApollo! Njegovi videoti/guide-i za razlicne rase ti povejo osnovne in tud bl zakomplicirane stvari... odvisn kok mas casa pa kok te zanima!
mal si poglej... vse je dost helpful ! Lp

Ni na liniji SimKe

  • Infestor
  • Sporočila: 199
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #2 dne: Julij 03, 2013, 00:15:42 »
poleg raznih taktik je veliko bolj pomembno, da delaš na svoji micro(upravljanje enot) / macro (ekonomija) mehaniki. Torej, delaj delavce, ne zgreši larva injectov!!(glej na uro če ne gre drugače) , postavljaj baze po celi mapi itd. Trpele bodo tvoje zmage, ampak se boš hitro znašel v ekonomski premoči in povozil nasprotnika...
when i'm grandmaster...

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #3 dne: Julij 03, 2013, 08:38:14 »
Za ZvT si priporočam standardni Roach Push že iz leta 2011, ki pa v HotS še vedno deluje. Push je timing attack, ni pa all-in, tako da bo igra na tvojem levelu vrjetno v 50% zmaga, v 50% (ali morda manj :)) pa boš šel v macrogame, kjer bo tvoj standardni followup Lair in pa baneling nest, nato pa po želji naprej.

Najbolj svež video je letošnja analiza build, tu:


Priporočam, da si pogledaš video in si zapišeš build. Po izkušnjah lahko skoraj garantiram, da če ga izvedeš kot je treba (in build je zelo preprost), boš ponavadi imel veliko prednost. Treniral boš tudi multitasking, zato je dobr da znaš en easy build, za katerega ti ni treba porabljat energije in fokusa, da si ga stalno poskušaš zapomnit - in se lahko osredotočiš na ostale stvari.

V temle videu je pa enak build order ampak v primeru, da vzame terran gas pred Command Centrom! (scoutaš na 10, da boš lahko reagiral pravilno v obeh primerih). Gas pomeni opcijo Reaperjev, hellionov in min - predvsem pa je finta v tem, da boš lahko pripravljen na Reaperje, ker ta build ne predvideva dosti enot pred roachi. Poglej si še ta video in imaš ZvT pokrit za neki časa, dokler se ne navadiš timing napadov.




PS: kmalu boš ugotovil, da so zergi all about timings, v tem smislu, da si lahko privoščijo veliko overlordov naenkrat in mass produkcijo, ki je zelo hitra. S tem lahko izkoristijo močn napad, za katerega bi se mogla kakšna druga rasa dlje časa pripravljati. Izkoriščaj to zmožnost in ti bo veliko lažje pri igranju zergov (:

GL HF
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #4 dne: Julij 03, 2013, 09:07:21 »
Ko začneš bankat velik keša vedno začni postavljat static defense po svojih bazah.

Ni na liniji jurch

  • Mutalisk
  • Sporočila: 330
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #5 dne: Julij 03, 2013, 09:26:30 »
Ena do dve stvari, ki mene ponavadi pokoplje sta tudi:
1. SCOUTING  zerg si lahko privošči da saturira baze skoraj z enim ciklom vendar mora meti nasprotnika toliko pod kontrolo,
                      da zna reagirat, ko se le ta pripravlja na napad. Zerg, razen če hoče bit aggresive, noče imet supplya vloženega
                      v vojsko ampak hoče producirat workerje kakor se le da. Je pa dvorezen meč to in tukaj pride na vrsto moja 2. točka...

2. TIMINGI     Pod pogojem, da izvajaš nek build karseda solidno se je vsaj do neke 12-15min fajn naučit par timingov kdaj nasprotnik
                      lahko napade, da se že vnaprej pripraviš in ne zapravljaš časa s scoutanjem. Proti terranu so to npr. razni reaper harrasi pa
                      potem hellion napadi na začetku, pri protossih pa kak 2 base 4 gate timing, ki je trenutno kar popularen, in razne 2 base all-in zadeve
                      ki ti znajo zagrenit življenje

Sam ti točnih vrednosti za posamezno zadevo ne znam povedat, ker na mojem nivoju (trenutno nek v DIA i guess) igram totalno reakcijsko + igram random
in se trenutno nimam volje učit timingov za vse 3 rase  :) Če ni slučajno že v videu omenjeno bo pa sigurno vsak master player znal povedat kako zadeve grejo (beri: indigo in ostali  :))

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #6 dne: Julij 03, 2013, 10:26:34 »
Morda še neki short nasvetov, ki včasih pomagajo bolj kot build order sam; če ima kdo še kakšnega, ga naj kar doda. Torej, kot Zerg hočeš vedno / skoraj vedno početi tole:

1. Pozicionirati overlorde v air-space, od koder prihajajo dropi (za polovico velikosti main baze ven iz maina, kjer ga ne morejo snipnat ground enote) in nad razne iz tal šrtleče objekte, za katere rabiš high-ground vision, da jih lahko ubiješ.

2. Imej po enega overlorda na ali blizu tretje, četrte in pete baze nasprotnika - ko dobiš Lair, daj takoj droppat creep na te expande. To je ful annoying za nasprotnika, včasih celo zakasni napad za celo minuto če se gre ukvarjat s tem namesto z napadom, hkrati pa vidiš kdaj se expanda in ta podatek je ful vreden.

3. Če ni možno met overlordov povsod (phoenix, strah, pač taka mapa ali velikost mape) imej po 1 zerglinga na vsakem expandu od sovražnika.

4. Proti terranu poskusi vedno imeti baneling nest pred Lair in po možnosti še roach warren če nimaš veliko izkušenj. Morda ne boš ne enega ne drugega nikol uporabil, ampak če jih boš mogu in jih nimaš je lahko to konec igre zate. Izkoristi to, da lahko imaš samo 1 stavbo za unlimited produkcijo enega tipa enot.

5. Načeloma gre prvih 100 gasa v zergling speed, drugih 100 pa direkt v Lair. Naj bo to tvoj guideline, ki pa se ga seveda lahko krši pri raznih pushih (roach push brez Lair-ja recimo nabere 200 gasa za 8 roachev). Ko začneš delat Lair rabiš minimum 2 gasa, najbolje pa kar 3 ali celo 4 če greš mutaliske / infestorje / etc.. Za Lair tech je 1 gas premalo in padel boš v tipično situacijo kjer bo ostajalo ful mineralov, ne boš si pa mogu privoščit enot, ki bojo lahko kej naredle v dani situaciji.

6. Ko končaš Lair moraš met saturirani VSAJ 2 bazi, lahko tudi že tretjo (satutirano ali ne, odvisno od igre do igre). Če tega nimaš, se Lair tech ne splača oz. si ne boš mogu privoščit enot in hkrati preživet. Saturirani pomeni po 16 workerjev na vsaki + za vsako bazo 2x3 na obeh gasih (razen če nimaš vseh 4 gasov v nekaterih situacijah).

7. Ko imaš enkrat Lair, ga izkoristi - ali greš delat Spire za mute in corruptorje, ali greš infestation pit za infestorje, swarme in tranzicijo v hive, ali pa narediš hydralisk den za ling-hydra oz. roach-hydra push. Možno je tudi, da greš Lair izključno za roach in baneling speed upgrejda in narediš roach-bane timing push ko se upgrejda končata. Pazi samo, da ne boš igral preveč auto-pilot in pozabil zakaj se sploh gradi Lair ter ga ne uporabljal - to je en lažjih načinov po katerem lahko izgubiš igro.

8. Ko igraš proti Terranu in Protossu in imaš Lair ti priporočam met vsaj enega Overseera nad svojo glavno vojsko. Priporočam tudi po 1 spine in 1 spore na vsako bazo, ker lahko iz super favored situacije izgubiš zelo hitro, če se pojavi nekaj DTjev ali min na napačnem mestu.

9. Vedno imej enega Zerglinga blizu sovražnikove druge baze, tako da bo videl začetek pusha s strani sovražnika. Brez teh informacij lahko izgubiš zelo zelo hitro, če te preseneti nasprotnik. Scouting frontalnega napada je ena najpomembnejših nalog zerga.

10. Priporočam ti 2 dodatna queena poleg enega na vsako bazo, ki bosta širila creep in pomagala pri majhnih bojih. Boj na creepu in boj izven creepa je mnogo mnogo večja razlika kot si marsikdo predstavlja. Velikokrat lahko isti boj pomeni zmago ali pa poraz če je bil ali ni bil na creepu. (hitrost je ogromen faktor, vision, ki ga dajejo tumorji, pa ravno tako pomemben)

Zaenkrat je to to, kar se spomnim iz glave iz mojih časov zerganja... vrjetno je še veliko podobnih nasvetov, jih morda dopišem s časom. Če boš upoštevu vse to, ti diamond ne uide.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji DaReaperMan

  • Baneling
  • Sporočila: 42
  • My wife for auir!
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #7 dne: Julij 03, 2013, 19:02:34 »
Hvala usm, res uporabn, sm na ta račun( to o visionu, pa o techih ) že kr par gamov zmagov dons, tko da res hvala :)

Ni na liniji Pinjata

  • Queen
  • Sporočila: 15
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #8 dne: Avgust 13, 2013, 16:50:21 »
Hej družba, nov Silver Zerg tu. Špilam 4fun pa se buildov ne učim, niti ne študiram tajmingov. Probam pač spimpat macro (čim več resourceov dobit pa čim več porabit), pa countrat kar poscoutam. No, tudi harassam z mutami pa lingi včas sam redko.

Me pa zanima kakšni so običajni expand timngi pri ZvP in ZvT - če upoštevaš da te sovražnik nič ne harassa?

Jaz grem vedno 14 pool, 15 hatch (če je manjša mapa), in 14 hatch, 15 pool (če je večja). Zanima pa me pr kolk fooda/kerem času se nato naprej expanda za tretji, četrti, peti hatch? Vem da po tretjem postaviš macro.

hvala

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #9 dne: Avgust 13, 2013, 17:14:54 »
Z mojim limited knowledgeom je ZvT vedno hatch first (to je 15 hatch, 16 pool), razen če je tvoj plan točno določen: recimo z early lingi sesut CC-first. Ampak to je zelo specifično..
Tretjo vzameš al pri 6. minuti ali pa nekje pri 7, razen če greš 2 base roach ling push recimo in pol expandaš za produkcijo roachev in lingov.

ZvP je standard pool first (14 pool, 16 hatch), tretjo pa se vzame kr kmalu, pri 5 minuti ali 5:30 najkasneje. Spet razen če ne greš 2 base roach ling ali baneling bust.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji LeeTaeEun

  • Infestor
  • Sporočila: 167
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #10 dne: Avgust 13, 2013, 17:27:30 »
Pri zergih ... vzemi čimveč baz čimprej. S scoutanjem boš pa vedel če jih lahko obdržiš :P
Double hatch before pool ftw!  8)
Taeja, Life & HerO!

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #11 dne: Avgust 14, 2013, 08:03:14 »
Ja Lee to je blo v Wingsih pa proti nam noobom. Če pa ti igraš proti sebi podobnemu skillu pa ne morš kar expandat ko židje.

Uglavnem en hud build, k lepo deluje tudi proti bl high lvl playerjem je roach push (pa ne mislit, da boš kogarkoli s tem ubil, si boš pa zagotovil neko prednost, ki ti bo pomagala za naprej.

16 hatch
16 pool
16 gas
24 overlord
32 roach warren
+3 overlorde, takoj, ko maš 300 minerals
INJECTI MORJO BIT PERFECT!!!!
če si vse naredu prav bi mogu inject končat v skoraj istem momentu kot roach warren in lahko nardiš 16 roachov.

Prepare to do damage.

Med pushom expandi na tretjo in šopaj drone in dej delat metabolic boost. Potem pa reagiraj glede na to kar vidiš, da je šel delat nasprotnik. (Hvala Timogrozni :D)

Vsake tolk vrži kakšen 8 pool, 7 pool. Double hatch before pool greš SAMO pri nexus first.

Aja proti tossu je tud dober »Phyrexian build«. Zelo podobno kot tisti roach push zgoraj, samo da malo delayaš push in nardiš še ling speed prej in roache uporabiš samo, da razbiješ wall potem ga pa floodaš z speedlingi. Pol jih pošlješ v main, pol pa v natural, probaš ubit čimveč probov in zopet za tem expandaš in dronaš. Včasih lahko koga tudi ubiješ že samo  s tem. Če vidiš, da ti gre uber dobro z pusom in ga boš skoraj ubil potem »fuck expand« in šopaj enote drugače pa expand and drone like mad.

Evo, to je to, da boš mel še par timing pushov in semi cheezov na razpolago :D

Ni na liniji Pinjata

  • Queen
  • Sporočila: 15
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #12 dne: Avgust 14, 2013, 14:07:49 »
Hm. Kar se makra tiče ... Moram rečt da mam kar težave tam nekje do 30 fooda. Pogosto preprosto skipam gas do takrat ker jebo mast - skoz mi zmanjkuje resursov. Šele na 3 base sm nekak comfortable.

A je to normalno? Tud 2 base muta nekak spelem, sam moram bit temu dedicatean. Pač Muta plan od vsega začetka pa dobim ustrezno količino mut ko spire požene.

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #13 dne: Avgust 14, 2013, 14:42:04 »
Ja good luck igrat proti terranu long macro game, ko on dobi 3 3! :D

Me zanima pol kako boš comfortable :D

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Strategije za Zerg(e)
« Odgovori #14 dne: Avgust 14, 2013, 20:07:33 »
Banelings dont care yo
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA