Avtor Članek: Distribucija ras v GM  (Prebrano 1403 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Distribucija ras v GM
« dne: Oktober 08, 2013, 20:45:58 »
Apparently je nekdo naredil "hand count" distribucije SC2 ras v GM na vseh 3 serverjih. Zgleda smo v eri Protossa :D

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=431499

Če lahko zaupamo Blizzardovi konsistenci, bo z launchom LotV Protoss slabši, Terran boljši in Zerg smrdel.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #1 dne: Oktober 09, 2013, 09:48:55 »
Citiraj
On a side note there is currently 1 terran in top 25 gm korea.

Sup.

Citiraj
What does concern me is that the above principle is least applicable to Terrans. We don't have the variety of options necessary to change the meta game. In TvZ and TvP, we only commonly make use of about 7 of our 14 army units, while Zerg and Protoss players commonly find utility for about 14 of their units. That's 2x as much. This is because so many Terran units are easily hard-countered while requiring expensive and unrealistic tech paths. The result is that Terran players are forced into a very small number of useful compositions. Outside of stuff like SCV pulls, we can't do much innovating.

fucking true
« Zadnjič urejano: Oktober 09, 2013, 09:56:38 od SedativeDev »

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #2 dne: Oktober 09, 2013, 11:39:29 »
No ja, ta anekdota glede tega hard counterja za use terranove enote je mal za lase privlečena.
Kaj pa to, da je MMMW counter za vse kar zerg vrže ven,...
« Zadnjič urejano: Oktober 09, 2013, 11:42:09 od FaetonBear »

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #3 dne: Oktober 09, 2013, 11:51:29 »
No ja, ta anekdota glede tega hard counterja za use terranove enote je mal za lase privlečena.
Kaj pa to, da je MMMW counter za vse kar zerg vrže ven,...

to je še tak edina učinkovita zadeva v TvP in TvZ ampak, da je učinkovita moraš multitaskat ko nor.
Lej ti sam static defense nared pa ne more uspet noben drop. Zerg EZ race :P

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #4 dne: Oktober 09, 2013, 12:33:33 »
JA res ne uspe :D

Doom drop vedno uspe, če ni opažen. Pa tud če je, če ni super reakcija še vedno raztura.
Doma defendaš z tanki pa malo biota, pa zerg itak ne more countrat pa napadt v tanke, v bazi pa doomdrop pa še en manjši drop v tretjo al pa četrto.

Sej vem da fantaziram, ampak ni daleč od resnice. Pač to govorim, za gold pa plat. V diamond and higher je verjetno drugač to, pa zergi boljš igrajo, bolj premišljeno.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #5 dne: Oktober 09, 2013, 14:35:53 »
On a side note: Kitajski server (ki ni v prvem postu naveden, ga pa zato analizira nekdo nižje oz. na drugi / tretji strani) ima kar 12 random GM igralcev. Če se ne motim, imajo KR, NA in EU skupno samo 2. :D

Po mojem osebnem mnenju je za 2x več uspešnih ladder Protossov in Zergov zasluga tudi v tem, da je ladder dokaj prijazen za All-ine, saj je Bo1, igralca pa načeloma ne poznaš. Tisti, ki konstantno zadevajo en ob drugega, pa imajo ravno zaradi tega velikokrat smurf accounte ali ||||||||| tag. In naresti efektiven (= uspešen in časovno nezahteven) all-in je s Protossom  in Zergom (po moje) lažje kot s Terranom.

Terran trpi za tem, da nima hitrih in močnih allinov kot so cele stalaže Protoss ali Zerg 2-base pushov (immortal variante, voidray pushi, blink allini, zealot archon, hitre DT igre; baneling allini, roach allini, roach-bane, hydra-ling pushi itd).

V to, kateri macro je OVERALL težji in kateri lažji (sem spada tudi defendanje in reagiranje), se ne bom spuščal, vendar pa je macro za 2-base push, ko ti je vseeno za defend, saj imaš pred seboj samo 1 plan in če ta ne uspe, pač zaženeš novo ladder igro in ti je vseeno - ta macro je za P in Z neprimerno lažji. Že samo za to, ker postaviš ali 2 produkcijski stavbi in overlorde glede na supply/minuto, ali pa nabiješ dol tistih nekaj gateov ob določenem času. Pa ne samo to: terran 2-base push je slabši, je manj opcij, manj % možnosti, da ubije nasprotnika in četudi ga delaš, se igra velikokrat raztegne v dooolgo razvečeno zmedo.

Protiargument, da so Terran allini manj efektivni, je klasični 11/11 2rax. Drži, da so te igre lahko najhitrejše in lahko prinesejo dost hitrih zmag, ampak tega na ladderju Terrani ne počnemo (načeloma :D), saj je tako zelo preprost build brez vseh followupov, da po eni strani škodi tvojemu napredku in ga pač nočeš uporabljati za vajo. Vsak 2-base build pa je že dovolj kompleksen, da ti pomaga trenirati micro in macro in ga boš delal brez slabe vesti.


TL;DR: S Terrani je težje efektivno all-inat, in ker so igre daljše, jih odigramo manj, s tem treniramo manj, predvsem pa je pri igralcih, ki niso profesionalci, manj motivacije, ker težje prideš do hitrega zadovoljstva.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #6 dne: Oktober 09, 2013, 16:10:43 »
Morm rečt da se kr strinjam.

Tudi to recimo.

Če allinaš s terranom proti ostalim rasam pa failaš je skoraj zagotovo gg.
Če pa npr. kakorkoli cheesaš s strani tossa pa se da komot izlezit iz tistega in tekma niti podrazno ni izgubljena na začetku zanj. Se mi zdi da so ostale rase bolj forgiving glede tega.
Pri terranu pa je tako:

100% commit na alling
poznati BO v nulo
prisoten mora biti tudi efekt presenečenja kjer uloviš nasportnika na nogi.
Pri recimo TvP pa že vnaprej veš da pride blink allin pa je še vseeno težko ubraniti oz. na nekaterih mapih nemogoče.

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #7 dne: Oktober 09, 2013, 18:26:12 »
Premaknjeno iz Brez Zavor.

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #8 dne: Oktober 10, 2013, 13:29:11 »
K temu dodajam še statistiko iz SC2 Ranks - tu je prikaz distribucije ras po vseh ligah in serverjih.

http://www.sc2ranks.com/stats/race

Kaj najbolj pade v oči:
1) globalna distribucija ras je skoraj pri vseh serverjih enakomerna in nobena rasa ne izstopa.
2) globalna GM distribucija je 1/5 več protossov kot zergov, enkrat manj terranov kot zergov.
3) Gold liga je mejnik, kjer terran ni več boljši ali enak protossu in zergu, ampak začne padati
4) korejski server je razen GM precej balanced. V diamond ligi je recimo roughly enako zergov kot terranov, le malo več protossov. Šele v GM se pozna razlika.
5) izgleda, da povsod v bronzu dominirajo terrani. Vseeno razlika ni tako velika kot višje v ligah.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji jurch

  • Mutalisk
  • Sporočila: 330
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #9 dne: Oktober 10, 2013, 13:49:28 »
Sej vem, da je ta race distribution pa win% res popularen ampak dejte prosm mal pomislt no...
Blizzard ima za win% fakin sistem, ki te forsira proti 50%. Rase (sploh v GM) so pa itak odvisne
od št. ljudi, ki je dovolj predana z določeno raso. Zakaj iskat neko višjo logiko? Mogoče se pa tem
odvečnim protossom samo res blazno da igrat al je to preveč simpl odgovor?

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #10 dne: Oktober 10, 2013, 13:58:09 »
Višjo logiko iščeš samo ti, jaz sem podal zgolj statistiko. Vsekakor mi je zanimiva za debato, tako kot pa vsaka druga tema v SC.

Razlog, ki se men zdi najbolj smiselen, in ni nobena višja logika, je pa, kako efektivni so timing-attacki oz. kar all-ini. Zagovarjam, da ladder igralci v večini raje hitreje končajo igro, kot pa da bi specifično trenirali late-game, in to se pomoje tudi pozna v statistiki.

Saj vem, da je morda tema na meji balance-talka, ampak ni to. Lahko pa hitro postane, se strinjam.. sicer pa se mi vse zdi vredno obdelat, kar se tiče SCja.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji jurch

  • Mutalisk
  • Sporočila: 330
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #11 dne: Oktober 10, 2013, 14:13:41 »
Že iz vprašanja o iskanju višje logike je pomoje razvidno, da jo sam ne vidim in tudi ne iščem indigo.
Pa če boš šel mal pogledat katerkol forum kjer je omenjena statistika, ki je pač taka kot je, boš imel
n>70% ljudi, ki bodo to statistiko uporabljali za whine, ki se jim v tistem momentu pač najbol dopade.
SC2 se po mojem mnenju že tako ali tako preveč matematično obravnava. Balance skozi številke je
pač totalno druga stvar...

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #12 dne: Oktober 10, 2013, 16:12:26 »
Men se pa zdi priročno tud o tem spregovorit, ker morda obstaja kakšen frustrirani igralec, ki se sili z 2-base pushi, ker jih opazuje pri drugih rasah. V resnici pa bi mu prišlo prav raje zagrabiti bolj macro igre, saj statistika priča v tej smeri.

Mislim, vsaka stvar se da pozitivno izrabit, in tud vsaka se da negativno, tako da obvarovali se s tem (da ne odpiramo takšnih tem) ne bomo pred whinom. Jaz sem recimo s tole statistiko dobil malo več motivacije - sedaj, če je to upravičeno ali ne, nima veliko veze. Če je psihološki učinek +, je to dovolj.

Zanimivo mi je to, da ima Kitajska kar 12 GM random igralcev, kar pomoje zahteva precejšen gamesense, pa tudi skill. Res škoda, da je Kitajski SC tako "zaprt" oz. odrezan od sveta..
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji jurch

  • Mutalisk
  • Sporočila: 330
    • Poglej profil
Odg: Distribucija ras v GM
« Odgovori #13 dne: Oktober 10, 2013, 16:55:36 »
Se popolnoma strinjam s tabo in ni bil moj prvi post mišljen kot napad nate, da odpiraš nesmiselne teme.
Hotel sem samo pokomentirat prevladujoče mnenje, ki pa je: če ni even distribucija ras v GM potem je pa
nekaj hudo narobe z igro...