Avtor Članek: Starcraft II comunity maps!  (Prebrano 5926 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji INnoVation

  • Hydralisk
  • Sporočila: 94
  • Team PRIME
    • Poglej profil
    • http://www.teamprime.si
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #15 dne: Februar 26, 2014, 22:26:51 »
Lahko bi bla Soška fronta  :D

+1 za hudo mapo   ;)
+1 za name Soška fronta  ;)


Gear:
- Razer BlackWidow Keyboard
- Razer Mouse Bungee
- Razer DeathAdder  Mouse
- Razer Goliathus Alpha L - Control Mouse Pad
- Sennheiser PC 350 Pro Headset
- DXRacer Chair

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #16 dne: Marec 12, 2014, 21:07:04 »


uglavnem se mi zdi da sem končal ( not ) tko da sm mapo preimenoval v Soško Fronto ( "Soška Fronta" tako se kliče na battle netu)
spremembe so:
-na naturalu ne moreš več cannon rushat zad za minerali efficiently
-main base size was decreased
-natural size and main entrance size was decreased
-xelnaga na tretji mal premaknjena
-added wheater
-robovi mape so malo spremenjeni
-No zadeva k me najbolj moti so rock spikes k sm jih dodal na natural in na third ( tisti brez xel nage) spiki so ogromni in malo motijo igranje pač zakrijejo malo prostor in okoli teh spikov sem dal no fly zone k ni glih fanj zadeva ker nemorejo medivaci dropat ne mute in si čist zavarovan tu bom verjetno popravu glede na feedback in bom dal ledeno morje okoli in okoli mape probably

kukr koli mapa je gor dejmo reč da je končana in če jo igraste povejte mnenje in kaj je treba še popravit in te zadeve
hvala lepa v naprej za feedback
« Zadnjič urejano: Marec 12, 2014, 21:12:02 od Berstuk »

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #17 dne: Marec 13, 2014, 01:50:10 »
Js pa elephant sva jo že testirala.

http://www.twitch.tv/the_forte/c/3874688

hf :D

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #18 dne: Marec 13, 2014, 08:39:57 »
O hudo, res si obdržal ime :D svaka čast.

Bomo potestiral dans, zgleda pa na pru uč solidna mapica :)

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #19 dne: Marec 13, 2014, 11:25:49 »
Po prvih par igrah mapa zgleda zakon:
- čeprau se zdi, da bo 3rd in 4th težko za branit, ker so mau dlje stran, temu ni tako, ker je razdalja od omenjenih expotov pa do nasprotnika dost velika
- ker sta 3rd pa 4th kr dost narazen med sabo, bojo igre zanimive zaradi two-prong attackov
- no fly capability pr naturalih je pomoje kr uredu stvar, ker tega ne vidimo pri dosedanjih blizz mapah in bo dalo novo dinamiko igranja in taktik (mute pa oracly ne morjo pobegnt)
- watch toweri dajejo dobro spotanje dropov in runbyjev, kar bo, kjub temu da so malo stran od glavne poti napada, povzročilo stalen boj za zavzetje le teh

To so zdaj bolj ocene za ZvP. Pohvale Berstuku za dobro premišljen in skonstruiran map.

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #20 dne: Marec 13, 2014, 11:33:15 »
hvala lepa za feedback ker dejansko to mi ful pomaga da nrdim še kaj boljšega da vem na kaj use morem pazit drgač sm glih pogledu stream in se mi zdelo da je mapa malo prevelika...sam k delaš mapo si ful zoom outan in nimaš občutka velikosti to se morem še navadt

kaj da bi dodal še kak expand zravn tistega pr xel nagi?

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #21 dne: Marec 13, 2014, 11:59:20 »
Glede na trenutni ladder map pool, kjer so povečini manjše mape al pa 2-player mape, je pomoje kr uredu, da je tale Soška Fronta mau večja mapa. Nevem no, men je ušeč, da je velika kr sem zerg :D Glede dodatnega expota bi blo mogoče fajn da je še kakšen mau bližje mainu ja. Si mogoče razmišljal kej v tej smeri, da bi main poveču nazaj na prejšnjo velikost, pa dal znotraj maina kak expo s destructible rocksi, ki se ga lahko vzame v midgamu. Na sedanjih mapah v map poolu je tko, da je vedno boljkotne jasno, kje bo 3rd pa 4th pa tko, tale mapa bi pa lahko bla taka, da moraš dejansko mau poscotat expote, da ugotoviš katera je vzeta. Nevem, mogoče mau pretiravam s temle expotom v mainu, povejte kaj drugi mislite. Bi pa blo fino met še kakšen expo bliže mainu glede na velikost mape.

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #22 dne: Marec 17, 2014, 03:24:31 »


šena mapa se dela :D 4 player map 22 expandov ( na rampi od naturala bojo rocksi )
« Zadnjič urejano: Marec 17, 2014, 03:27:45 od Berstuk »

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #23 dne: Marec 17, 2014, 08:38:55 »
A nebi dal rockse rajš na rampo od tretje?

Sem pa sprobal Soško fronto ZvZ. Nimam pripomb :)

Ni na liniji skoflek

  • Mutalisk
  • Sporočila: 336
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #24 dne: Marec 17, 2014, 09:48:50 »
več prostora za minerali, baze na 3 pa 6 bi dal low ground
« Zadnjič urejano: Marec 17, 2014, 09:51:25 od skoflek »

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #25 dne: Marec 17, 2014, 10:28:46 »
Citiraj
več prostora za minerali

Zanimiu kako to tossi radi vidte, da je več prostora za minerali :D

Solidna mapca zgleda tale.

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #26 dne: Marec 17, 2014, 11:07:57 »
Kr nej delajo cannon rushe, more lost mineralz for them :D

Sam a ni tko, da manj kot je prostora za minerali lažje je narest cannon rush, ker lahko zawallaš pa ne more zerg sraundat z droni?

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #27 dne: Marec 17, 2014, 11:31:03 »
Citiraj
Sam a ni tko, da manj kot je prostora za minerali lažje je narest cannon rush, ker lahko zawallaš pa ne more zerg sraundat z droni?

Ma ja tko je, če ni nč prostora za minerali pol ne more nč. Če je zlo velik prostora pol je easy defendat. Kriza je tist neki vmes.

Ni na liniji skoflek

  • Mutalisk
  • Sporočila: 336
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #28 dne: Marec 17, 2014, 12:58:16 »
Zanimiu kako to tossi radi vidte, da je več prostora za minerali :D

Solidna mapca zgleda tale.

ja več prostora za minerali je ravno za to da se defenda cannon rushe, drope, mutalisk harass, banshee...

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #29 dne: Marec 17, 2014, 13:03:59 »
protor za minerali bo na tisti slikci sm samo ponazoril expande