Avtor Članek: Starcraft II comunity maps!  (Prebrano 6048 krat)

0 Člani in 1 Gost gleda to temo.

Ni na liniji Son1x

  • Infestor
  • Sporočila: 177
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #30 dne: Marec 23, 2014, 19:22:17 »
Na Soški Fronti manjka rampa pr naturalu k so rocksi? Al samo zgleda tko čudn?

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #31 dne: Marec 23, 2014, 19:54:18 »
kaj resno mankajo? al to gledaš sam sliko ? nebi smeli mankat drgač sm brez kompa in če manka nemorem popravit do jutri ...

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #32 dne: Marec 23, 2014, 20:17:41 »
ja rampa manka sm zdej pogledu... očitno zadnjič k sm publishu mapo sem kako malenkost okoli naturala popravljal in rampe se hitro uničijo če neki samo blizu popravljaš in očitno zaradi textur in tistih rocksov nism opazu... se opravičujem uglavnem bom probal čim prej pofiksat

Ni na liniji JJ

  • Administrator
  • Viper
  • ***
  • Sporočila: 1438
    • Poglej profil

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #34 dne: Marec 29, 2014, 14:05:58 »




its on its way :D

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #35 dne: Marec 29, 2014, 17:52:44 »
Zelo zanimiva mapa, iLike! Dobro je, da ma relativno easy 3 baze ampak hkrati good harass option na tretji od spodaj z visionom. To je super ideja IMO.
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #36 dne: April 21, 2014, 20:54:56 »
evo mapa Berkinton Square je končana tko da če hočeste jo lahko greste provat na Bnet. mapo sm tudi prjavu na TLMC4 če bi meu več časa bi jo že kake 2-3 tedne prej končal in zdej imel že kašno drugo narjeno sam jebiga :D

Ni na liniji Son1x

  • Infestor
  • Sporočila: 177
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #37 dne: April 23, 2014, 15:29:32 »
Maš mogoče sliko končne verzije mape?

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #38 dne: Junij 01, 2014, 20:22:18 »

Ni na liniji SedativeDev

  • Viper
  • Sporočila: 1039
  • Team PRIME
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #39 dne: Junij 01, 2014, 21:07:33 »
uh yea, metalopolis style.

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #40 dne: December 16, 2014, 22:55:42 »

its been a long time ... sm se odloču da bom nazaj kako mapco naredu ... expandi so ponazorjeni slika je samo za feel in layout kašna mnenja? :D

Ni na liniji FaetonBear

  • Corruptor
  • Sporočila: 722
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #41 dne: December 17, 2014, 08:31:59 »
Tole je pa impossible za tossa tretjo vzet. Drugače je pa luštna :)

Ni na liniji TheForte

  • Mutalisk
  • Sporočila: 337
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #42 dne: December 17, 2014, 12:12:13 »
Lepo da mamo enga k se ukvarja s kreiranjem map, tko da svaka čast! Men se zdi dobra mapa, treba stestirat tole. To bo zdej že tretja tvoja mapa, če se ne motim. No qul lohk jih damo v turnament al pa showmatch map pool, pa da vidmo kako se obnesejo.

Ni na liniji Berstuk

  • Hydralisk
  • Sporočila: 90
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #43 dne: December 17, 2014, 16:24:22 »
kaj pa če je zgornji tretji expand ki je obrnje proti 12jsti uri ( če smer expanda ponazorimo s uro ) ga obrnem dejmo rečt proti 4 uri pač pomojem je a lot more toss frendly ?

Ni na liniji indigo

  • Moderator
  • Viper
  • **
  • Sporočila: 1427
    • Poglej profil
Odg: Starcraft II comunity maps!
« Odgovori #44 dne: December 17, 2014, 20:23:55 »
Nisem testiral in nimam popolnoma nič časa - pa vendar... samo iz stališča, kako izgleda mapa s takšne perspektive, je moje mnenje, da je premalo odprta mapa na sredini. Všeč mi je, da je pri četrti (ali za nekatere tretji) bazi večja odprta površina, vendar pa so vsi trije prehodi na drugo stran mape enako ozki. Morda bi lahko bil center tako ozek, kot je, rampe, ki gredo iz strani od centra pa na eni strani (ne na obeh) široko odprte. Prvič zato, da ni preveč zrcalna celotna mapa (deluje bolj organsko), drugič pa zato, ker se mi zdi malo preveč terran biased zaradi teh odprtih prostorov v TvZ, ter protoss biased povsod drugje :D

Mogoče ... en predlog je, da če ne želiš večjih odprtih površin, da jih dejansko napolniš z raznimi objekti ali mini klifi (takšni, kot jih tradicionalno delajo mapmakerji za pozicijoniranje overlordov sredi mape brez, da jih lahko ubiješ zlahka).
Form is Temporary, Class is Permanent. ~ MMA